svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

FUCK THIS LIFE!

Ja sam Ivona...=)
živim u Rijeci,za Rijeku i Armadu=)
rodena sam jednog lijepog dana usred noci=) 21.2.1993
slusam svu vrstu glazbe.....lol...jedino ne volim bas metal..ali mogu ga slusati=)
woljam:
hehehe puno toga sto nebi npr.trebala...
-bjeli walter=)
-bambus=)
-decke!!!!!!=)
-svoje klosare=)
-glazbu=)
-njemački=)
-sendvice iz kojota=)
-msn=)
-internet=)
-zakon brace=)
-rezi me=)
-vivu i mtv=)
-bencic=)
-koncerte=)
-karo,moju best frendicu=)
-ninu,iako nazalost vise nismo dobre ko prije=(ali mi je puno pomogla i to joj nikad necu zaboraviti=)
-marinu daje super savjete i super je frendica=)
-cijeli 8.a=)

a ne woljim=(
-plavi walter=(
-rakiju=(
-školu=(
-nastavnike=(
-pedagogicu=(
-kazne=(
-i onda dobiti novu kad stara zavrsi=(
-depresiju,iako sam cesto u njoj=(
-biti in love=(i to nesretno=(
-roditeljske=(

a evo neki iz drustva kojih se mogu sjetiti ima ih puuuuuuuno:

-karo,ban,mancic,iva,marija g,nina,marina,gasparac,sandra,sara,lela,bendra,lucija,lucka,barbara,danka,marija p,boro,morky,vito,sexy,alen,alfa,valentina,ante,dodo,pipe,žurky....i to su ljudichi koji su stlano vani bar kad sam ja vani stalno ih vidim vani i to su mi bas zakon piplovci

MOJA ABECEDA

A-ALKOHOL...cemu tuga cemo bol,kad postoji alkohol
B-BAMBUS...pogledaj po a....lol....,BAN-moj frend=)
C-CIGARE...no need to explain=)
D-DOMOVINA....samo je jedna nasa=)
E-EKONOMSKA....moja buduca skola
F-FUCK...to govorim kad sam u govnima pa govorim fuck fuck fuck fuck
G-GLUPOST.....pogotovo ja i moja=)
H-HRVATSKA....moj dom je Hrvatska ja dizem zastavu do neba=)
I-IVONA,MOJE IME...=(....IVA moja super frendica=)
J-JEBI SE i svi oblici tih rjeci......hahaha...najcesce upucene Banu...
K-KAROLINA.....moja best best best best best best best best frendica,zna sve,ali doslovce sve o meni i najmanju sitnicu=)
L-LUKA.....puno luka ja znam....
M-MARINA I MARIJE P I G.......cure idu samnom u razred najbolji savjeti i full su lude i otkacene ma obozavam ih...
N-NINCHEKO moje....a sta da kazem sve pise gore.....=()
O-odjebi....pogledaj pod j=)
P-PRSTENJAVA.....hahahahah...PIVO.....evo pivo je vise ljudski lol
R-rahelic... ljudska retardacija i jos ce vam zahvaliti sto ste mu to rekli=)
S-SEXS....evo opet mene s perveznim mislima....lol....a sta da vam kazem da,da...
Š-šuti....opet to stalno upuceno banu
T-TIMMY....u picku materinu ja se sjetim svog psa....aha evo TORCIDA....ne volim ju=(
U-"UVIJEK",sarkasticno naravno...i =u=......hehe karolina i will kill you =)
V-vanja-cura s kojom sam ok i sumnjam da cemo moci biti nesto vise.....zna ona zasto
Z-hehehe
Ž-ŽELJE-puno ih je-----heheheheh


moja trenutno naaaaajbolja pjesma=)


i rijeci MOJE NAAAJBOLJE pjesme=)(PO RIJECIMA MELODIJA SUCKS)

Tina Ivanovic

Zaljubljena

Sama u velikom gradu
sama, raspolozenje u padu
mislim na tebe, u srcu lom
znam da si s' njom

A ja sam tako sama
a ti pred ocima mojim
sate do naseg susreta brojim
na virus ljubavi nisam imuna
u to sam sigurna

Zaljubljena, zaljubljena
u tvoje usne, u pogled tvoj
mada znam da nade nema
ti nikad neces biti moj

Zaljubljena, zaljubljena
daleko si mi k'o zemlja od sunca
sama u velikom gradu
jos jedna devojka ukradenog srca

Sama, ne zelim nikog da vidjam
sama, mada se mnogima svidjam
cuvam ti mesto u srcu svom
znam da si s' njom

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 20.05.2007.

nEkI mI lJuBaV NuDe dRuGi bI dA mI SuDe sTo SaMO tEbE zElIm jA.....

EVo post nema veze s naslovom...zapravo ima...ali necu nista pisati u postu tako da nemarolleyesbang

blog=)
i tako zivot ide dalje..ja sam u depresiji...hhahahaha...a ne nekoj big..ali ajde optimist sam ja sta se tice nekih stvaridead..i tako vito i sexy otvorili blog...tj rahelic otvorio,ali rahelic i zaboravio tako da sad ne znam njihovu adresu...headbang

a ljubav?
a ljubav ko ljubav sta da vam kazem znate svi sve....neke osobe i malo vise(karo,nina mare i marina i mooolim vas samo ššššššwink)

jucer bila krzima=)
ja sams e samo skrivala iza kume..a pjevac i ja cijelo vrijeme bla blale nesto bezveze i komentirale hehehehehe....i tako....ispada da neki ljudi imaju jaaaaaaaako puno protiv mene(ovi puuuno stariji doslovce 40 godisnjaci)...a ja im se lijepo inatim..a oni meni da sam ja njihovo djete da bi oni mene tukli...aha woljela bi.....mislim ako imaju to obraza pred mojim starcima rec...a ljudi ono snobovi da veci biti ne mogu..imaju para ko blata....a curi ne zele kupiti starke...jebote....a glupi su...hvala Bogu sto nemam takve starce.....

vijadukt=)
bili mi danas na vijaduktu i karo ban i ja legnemo tamo i gledamo u nebo i vidimo neke bijele tockice koje nitko drugi ne vidi i gadamo se pepelom...mislim daaaaaj pa nismo normalniroflwinkdead...ma svejedno ja ih obozvam.....onda je nina saznala neke vjesti....hahaha kako sam umirala kad je cula te neke stvari a tek da se vidjela...hahahaha....dobro nema veze....hahaha... u srijedu ce saznati ivoako cijeli trsat...zapravo u cetvrtak....hehehe

emocije=)da vas nebi zaboravila

-ful sam sretna zbog nekih stvari.....
-zbog tih istih stvari sam i u depri
-ali sam zbog tih stvari toliko happy da zaboravim na depru=)
-stara mi je vidjela neke stvari koje nebi trebala mislim na compu..i rekla je...a reci cu vam preko msn-a!!!.....=)

škola=(

JA u tu šupu najrade nebi isla vise..ali jebiga nasa skola je toliko jadna i unistena i glupa....ma necu necu pljuvati skolu......samo sam malo vise pocela uciti da upadnem u tu smetlarsku ekonomsku....jos cu se na rakju moc samo u el.ind upisati lol

I ZA KRAJ:
obozavam sve svoje frendove pogotovo ove kojima sve lijepo mogu izblablati i kojima mogu vjerovati,a te 4 osobe vam pisu gore u zagradi vatajte mi big kiss....kiss



| Speak (19) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.