Image Hosted by ImageShack.us A kaj da vam velim...LOPOVLUK! - ENTER THE WORLD OF ŽERKA.......... - Blog.hr

ENTER THE WORLD OF ŽERKA..........

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 27.09.2005.

A kaj da vam velim...LOPOVLUK!

Image Hosted by ImageShack.us

Smiljs me je oženio za 200 kn!! prije par dana me priupito jel trebam kakav mobitel.. pito sam ga iz zajebancije el ima kakva kola za cca 250-300kn..veli on meni da ima za 300 ali da bu ga dal za 200 ak sam ja kupac..reko je da je napravil generalku i da auto ide ko zmaj...kao da samo treba očistit fergazer od smeća jer je gajs iz žutice pun smeća..otišli smo ga na općinu prenest na moje ime tak da je sve u redu sa papirima..auto je uredno registriran!! reko idem se provest centar i kad ono prođem preko ležećih nešt je počelo pucat..a kod Rockya me sva ivanečka elita snimala sa mojom novom pilom...puknuo ga ja u nižu da me vide pice kod hamzija u monacu, kad ono više neće ubacit u drugu..ovo je snimljeno kod brebreka na servisu..smiljs lopove.PS:treba mi 10 litri gajsa za novog Trabanta... Image Hosted by ImageShack.us

- 21:58 - OLAKŠAJ SEImage Hosted by ImageShack.us (7) - OBRIŠI TINTU Image Hosted by ImageShack.us - #