Image Hosted by ImageShack.us A kao ne kupuje se.... - ENTER THE WORLD OF ŽERKA.......... - Blog.hr

ENTER THE WORLD OF ŽERKA..........

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 17.07.2005.

A kao ne kupuje se....

Culi ste za aferu na ekonomiji kak se može kupit indeks za oko 5000€..prošle godine kad sam ja išo na prijemni kružila je priča oko nekih 7000€! i naravno stigo je demant dekana poštenjačine-citiram sa stranice ekonomskog faksa :"Poštovani sudionici prijemnog ispita,
u proteklih nekoliko dana bili ste nažalost svjedoci rijetko viđenog medijskog linča od strane Večernjeg lista koji je od 11. do 14. srpnja ove godine nizom neistina i insinuacija nanio veliku štetu Ekonomskom fakultetu.
Svi vi koji ste stekli uvjete za upis možete biti sigurni da ste to ostvarili samo vašim radom i rezultatima na prijemnom ispitu.
Koristim priliku pozvati sve, ukoliko imaju pouzdane informacije ili dokaze za korupciju vezanu za prijemni ispit, da mi se obrate s punim povjerenjem.
Svima vama koji ćete dobiti indeks Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu čestitam na izvrsnim rezultatima. Sretni smo što smo dobili najbolje buduće studente." E pa ja sad molim sve one koji studiraju bilo kaj nek demantiraju ovog smrada... svi su oni lihvari koji jebu nas studente ,a ipite bi prodali i za 100€.... e pa gospodo profesori sjebat ćemo mi vas, a ne vi nas!SIVA EKONOMIJA hvala i doviđenja!Image Hosted by ImageShack.us

- 22:45 - OLAKŠAJ SEImage Hosted by ImageShack.us (0) - OBRIŠI TINTU Image Hosted by ImageShack.us - #