školske tajne

srijeda, 05.10.2005.

Fizikalna euforija

Nina nema vremena ni za vas ni za mene... Znate zašto??? Zato jer joj Adriana objašnjava fiziku... Mene nije briga za fiziku... Mene brine povijest i DUŠEVIĆ!!!!! Ajde Nina, ne štrebaj tolko, javi se ovim ljudima! Ajmo svi:"Nina,Nina,Nina,Nina, javi se!!!!!!" Nema je... govori o grafovima....o fizici iiiiiii..... odložila je bilježnicu!!!!!
-E čuj povijest postoji mogučnost da nas ni ne pita.... A fiziku jebiga svi moramo pisati... Nastavljam štrebati moram napisati formule
O jooooooj, moja Nina....narode, šta da vam pričam??? Jučer je Adriana u gradu skoro zgazila goluba...
i onda nam je kuja u autotroleju Image Hosted by ImageShack.us zatvorila šalter ispred nosa.... kuja!!!!!!!!

- 08:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dvije cure pišu blog pod informatikom... Jeee....

Linkovi

Mi....






  • Tonka: ja sam Tonka
    Nina: Ja sam Nina


    Tonka: Mali hippy, jako mali...Visoka je metar i panin... =)
    Ima lijepu majicu.....
    Jako je niska.... I uglavnom jako je mala.... =)
    Boji se lopte, trebate ju vidjeti na tjelesnom kad se
    igra odbojka
    Sluša narodnjake, zamislite... Blje... =(
    I to je to... Dodati ću ja još... =)

    Nina: Mala luda glupača, Jakoooooo mala, visoka je metar i panin i 2 cm... :)
    Ima plavu kosu, a ja pokušavam imat plavu kosu, ja hoću njenu kosu!
    Jeste gledali možda onu reklamu " Smrdi, smrdi, užasno smrdi" Pa ona tri patuljka...To smo vam
    nas dvije i Bojana
    Ne sluša narodnjake... FUJJJJJJJ
    I, to malo je zaostala, ha,ha....



    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter