školske tajne

utorak, 27.09.2005.

još jedan....

Kim piši nam još.... =)

Moja draga Tonkica nam jos nije ispunila okladu.... Hmmm... A sutra je srijeda!!!! Zadnji dan!!!!
Joj taj _ _ _ _ sta se ne pozuri u osvajanju Tonkice, zapravo vec ju je osvojio samo nek nesto poduzme.... BRZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ah, ja sam ti nesretna u ljubavi... Čini mi se da ne samo do sutra nego više nikad neću imat dečka, a pogotovo ne _ _ _ _!!!!!!!!!!!!!
Ma daj mala ludačo ti si pukla... Ako se _ _ _ _ ne opameti, ja cu ti naci dečka. Ti moje frendove jos nisi upoznala... A sad češ i samnom na iziviđače a tamo vjeruj ima slatkih dečkiju

PS. Ova škola je luda, osiguranje nam ej dalo punuddu koliko ćemo dobiti love za naš pogreb... zamislite... Isuse Bože....
TREBA UBITI ČORKA!!!!!!!!!!!!!!! OBJESITI!!!!!!!!!!!!! UDAVITI!!!!!!!!!!! CRKNI BUDALO!!!!!!!!!!!!
Sad kada sam napokon došla do riječi moram reć: " Jesi čuo _ _ _ _?"
Hvala ti Nina na svemu tome i pomoć ću ti ubit Ćorka
Ubiti corka!!!

E ovo ej za Lučina pročitala sam ti blog

Da,da lulu nina ti je čitala blog...ajoj....
Znao je on da cu procitati danas sam mu rekla, pa...
A nek vam bude, brijači....
Tonka ova tema zatvorena... Novi post...

- 17:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dvije cure pišu blog pod informatikom... Jeee....

Linkovi

Mi....






  • Tonka: ja sam Tonka
    Nina: Ja sam Nina


    Tonka: Mali hippy, jako mali...Visoka je metar i panin... =)
    Ima lijepu majicu.....
    Jako je niska.... I uglavnom jako je mala.... =)
    Boji se lopte, trebate ju vidjeti na tjelesnom kad se
    igra odbojka
    Sluša narodnjake, zamislite... Blje... =(
    I to je to... Dodati ću ja još... =)

    Nina: Mala luda glupača, Jakoooooo mala, visoka je metar i panin i 2 cm... :)
    Ima plavu kosu, a ja pokušavam imat plavu kosu, ja hoću njenu kosu!
    Jeste gledali možda onu reklamu " Smrdi, smrdi, užasno smrdi" Pa ona tri patuljka...To smo vam
    nas dvije i Bojana
    Ne sluša narodnjake... FUJJJJJJJ
    I, to malo je zaostala, ha,ha....



    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter