školske tajne

srijeda, 21.09.2005.

prvi post.... Jutro....

Mi smo sad na informatici, zapravo na SRZu, ali profesor nam je oduzeo SRZ :)
Malo o nama... Tonka ima novu majicu, baš je slatka... Zelena hippyevska....
Svi u razredu slušaju i pišu, osim mene, čak i Tonka... Joj... =(
BY:Nina
UUUUU, da Nina napisala sam jedva 3 riječi...

E da ljudi nemojte markirart tjelesni, ne isplati se... Pogotovo ako zadnje2 minute na tjelesnom rade glupe vježbe i prozove bas NAS!!!!!!!!!!!!!!!!
bAŠ,KOJE MI SREĆE IMAMO! Ali, tjelesni!!!!!!!!!!!!!!!
Da i još su nas izbacili iz škole Vladimir Gortan... Pa cijeli dan jučer nam je bio PEH!! =(
Ma dobro ne baš sve imale smo samo 5 sati =)

- 08:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dvije cure pišu blog pod informatikom... Jeee....

Linkovi

Mi....






  • Tonka: ja sam Tonka
    Nina: Ja sam Nina


    Tonka: Mali hippy, jako mali...Visoka je metar i panin... =)
    Ima lijepu majicu.....
    Jako je niska.... I uglavnom jako je mala.... =)
    Boji se lopte, trebate ju vidjeti na tjelesnom kad se
    igra odbojka
    Sluša narodnjake, zamislite... Blje... =(
    I to je to... Dodati ću ja još... =)

    Nina: Mala luda glupača, Jakoooooo mala, visoka je metar i panin i 2 cm... :)
    Ima plavu kosu, a ja pokušavam imat plavu kosu, ja hoću njenu kosu!
    Jeste gledali možda onu reklamu " Smrdi, smrdi, užasno smrdi" Pa ona tri patuljka...To smo vam
    nas dvije i Bojana
    Ne sluša narodnjake... FUJJJJJJJ
    I, to malo je zaostala, ha,ha....



    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter