srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ejj...ljudii...eo moj nowi blog....
heh....HOCU PUUUUNO KOMENTARA!!!
ugl....pisat cu o o svojim prijateljima....
i tak...to...
aje...papaaaaaa


Cursors







Image Hosting

Image Hosting

Image Hosting

Miscellaneous Icons

Miscellaneous Icons



Image hosting codes

Image hosting




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
BAUSKA
KLARISA
EMA
KRAUZ
KRAUZ I KLARISA
KTLUDORIJE-the best...lol...
PAJO.....JUJ.....
DIZAJNERKA....
ŽANA
ANAA
JURICA maliiii...hehe
MENTALKADIZAJN
RUDI
NICOLE...moja seka tlatincicasmijeh

fergie-black eyed peacethumbup
Image Hosting

isto ona...nisam bas tolko veliki fan...hehe
Image Hosting

eo par slikica

ovo sam jaa...to na eminom rođendanu...
odvratno sam ispala...al...aj...
Image Hosting

FERNANDO TORRES
Image Hosting

STJEPAN-MOJ BRAT-mal je zarasto tu...smijeh
Image Hosting

klarisaa-moja sekaa
Image Hosting

MOJA SEKA ANA..
Image Hosting

eo...neki lik...bas je dobarr...smijeh
Image Hosting

ANA...BAS MI JE SUPER TU ISPALA
Image Hosting

EMAA...HE....
Image Hosting

BAUSKA...JEJ...
Image Hosting


eo...jos maaloo...

pimp myspace
Avatars
pimp myspace


iiiiii...jooos maalloooo...hehe

pimp myspace
Avatars
pimp myspace


ovo sam ja napravila...heh...
Image Hosting

o meni...

IME:marija
PREZIME:...dravinski....
RAZRED:buduci...hehe...7.c
DATUM I GODINA ROĐENJA: 9.8....1994...u pola 7 navecer...smijeh
NAJ PRIJATELJI:zoc..matovac...hehe...krauz(bratac)smijeh.....i jos puno njih
NAJ PRIJATELJICE:bauska,klarisa,mila,
marijana
nicole,ana,ema...
...NAJ VISE MRZIM:bube..sve moguce kukce...i ostalo...
...NAJVISE VOLIM:svoje starke,cokoladu...decke???...heehe
...NEPODNOSIM LJUDE KOJI...:su umisljeni...
NAJ HRANA:pizza....
NAJ PICE:sprite...
NAJ NOGOMETAS:...paa...super mi je fernando torres...cerek
...NAJVISE MI SE KOD DECKIJU SVIĐA:..hehe....a sta mislite...imate na kraju bloga slike...pa cete onda vidit sta svaka cura voji...cereksmijeh
LJUBAV:...-.....-....



srijeda, 04.07.2007.

jej...idem na moooree

ejj...ljudi...eo kao sto sam i rekla...da cu u srijedu napisat zadnji post...
i.....eo me!!smijeh...i tak....na moru cu bit 8 dana....
a....super mi je sto idem...ali i s druge strane i nije...jer....
NECU BIT NA MSN-U!!! kmeee...heh...al aj...
idem s mamom,sestrom(anom) i s njenom prijateljicom ivonom...a
nadam se da ce bit doro...al...ko i uvjek...ana ce htjet bit saamaa
s prijateljicom...pa necu s njima ic u grad!!!! ajojjjjjjjj...kme...
aaaalllllliiiiii!!! ima jos jedna dobra vijest!!!!!!!!
ponjet cu fotic....i moci cu objavit te slike na blog!!! jea jea....rofl
hehe...i...tak.....planiram se dobro istrosit tam...jer uvjek budu
super stvari...a ko zna...mozda se upoznam s nekim deckom...heh...
tak je bar bilo prosle godine...upoznala sam jednog super decka...kad
kazem da je super...heh...zna se na sta mislim...smijeh....
ljep je i ovak...a i dobarrrrrrrrrrrrrrr je...cerek
aje...dosta je bilo o tom...plaze su predobre!! dada
heh....dada...jeeejj...i...tak....aje...odo ja sad...
papaaaaa....
AJE LJUDI....UZIVAJTE MI!!!
pusam sve...a posebno:
klarisu,bausku,milu,marijanu,nicole,anu,emu...i sssveeeee
(nemoj te mi zamjerit ak sam nekog zaboravila napisat...
al....zurim se...moram se jos spakirat i jos stotine drugih
stvari moram napravit)smijehyes
PAPAAAAAAAAApartymah



| komentari (30) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.