srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ejj...ljudii...eo moj nowi blog....
heh....HOCU PUUUUNO KOMENTARA!!!
ugl....pisat cu o o svojim prijateljima....
i tak...to...
aje...papaaaaaa


Cursors







Image Hosting

Image Hosting

Image Hosting

Miscellaneous Icons

Miscellaneous Icons



Image hosting codes

Image hosting




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
BAUSKA
KLARISA
EMA
KRAUZ
KRAUZ I KLARISA
KTLUDORIJE-the best...lol...
PAJO.....JUJ.....
DIZAJNERKA....
ŽANA
ANAA
JURICA maliiii...hehe
MENTALKADIZAJN
RUDI
NICOLE...moja seka tlatincicasmijeh

fergie-black eyed peacethumbup
Image Hosting

isto ona...nisam bas tolko veliki fan...hehe
Image Hosting

eo par slikica

ovo sam jaa...to na eminom rođendanu...
odvratno sam ispala...al...aj...
Image Hosting

FERNANDO TORRES
Image Hosting

STJEPAN-MOJ BRAT-mal je zarasto tu...smijeh
Image Hosting

klarisaa-moja sekaa
Image Hosting

MOJA SEKA ANA..
Image Hosting

eo...neki lik...bas je dobarr...smijeh
Image Hosting

ANA...BAS MI JE SUPER TU ISPALA
Image Hosting

EMAA...HE....
Image Hosting

BAUSKA...JEJ...
Image Hosting


eo...jos maaloo...

pimp myspace
Avatars
pimp myspace


iiiiii...jooos maalloooo...hehe

pimp myspace
Avatars
pimp myspace


ovo sam ja napravila...heh...
Image Hosting

o meni...

IME:marija
PREZIME:...dravinski....
RAZRED:buduci...hehe...7.c
DATUM I GODINA ROĐENJA: 9.8....1994...u pola 7 navecer...smijeh
NAJ PRIJATELJI:zoc..matovac...hehe...krauz(bratac)smijeh.....i jos puno njih
NAJ PRIJATELJICE:bauska,klarisa,mila,
marijana
nicole,ana,ema...
...NAJ VISE MRZIM:bube..sve moguce kukce...i ostalo...
...NAJVISE VOLIM:svoje starke,cokoladu...decke???...heehe
...NEPODNOSIM LJUDE KOJI...:su umisljeni...
NAJ HRANA:pizza....
NAJ PICE:sprite...
NAJ NOGOMETAS:...paa...super mi je fernando torres...cerek
...NAJVISE MI SE KOD DECKIJU SVIĐA:..hehe....a sta mislite...imate na kraju bloga slike...pa cete onda vidit sta svaka cura voji...cereksmijeh
LJUBAV:...-.....-....



ponedjeljak, 02.07.2007.

ew me...s nowim blogom...=)

mahejjj...ew me...heh...
sad imam novi blog...ii...da...
taj ce bit booljiii neg onaj....prosli...hehe:wink
prvo bi htjela zahvaliti NINI
koja je rekla da nema potrebe radit nowi blog....ali.......ja ju nisam poslusalarolleyeskakva sam tvrdoglava.....wink...sorry nina...
eh...
pozzz svima a posebno:klarisi,bauski,mili,marijani,nicole,emi...i svimaaa...i...
nini i doriji.....pusam vas...heh...
sveeeeeeeekisssmijeh
a sad cu rec nes o njima
KLARISA: EH...ona je moja seka freekusha....heh...OBZAVAM JUUU...DADA...naj frendica...ma....sve najcereksmijeh
BAUSKA:...DADA...ona vam je jjjjjjjjako dobra....uvjek za zezanciju...heh......ma VOJIM JUUUUUUUUU!!!
MARIJANA: DI SU SRANJA...TU JE I MARIJANA...(VIDI...RIMUJE SE...smijeh)
HEH...ma pre luda je....heh...moja sekica....zajedno smo se krstile....smijeh...obozavam juu...dadabangparty
MILA:isto tak...pre dobra....nekad stvarno POLUUDI...heh(mislim u dobrom smislu...)i tak....i nju jako vojim...dada
NICOLE: mojua leptirica...heh....seka mojjja....vojim ih....sve...i nju...hehe
EMA:...HEH...htjela mi je dat macu....al ju ja nisam mogla primit....bilo mi je zao...vezana je uz nju...i tak...al inace je eema sssuper...al stvarno...vojim juuuuukiss
i sad jedan decko...mislim...ima ih i vise...al mi se neda nabrajat...pa cu sam njega opisat...smijehwink

KRAUZ:ee....ma on vam je.....heh....duga prica...al cu je skratit...smijeh....suuuuper je...predobar....uvjek nađe nekog kog ce dobro posprdat...i dalje da ne nabrajam....heh...SUPER JEE...bang
A...OVI NASI IZ RAZREDA ZNAJU NEKAD BIT...OK...AL NEKAD NAS STVARNO NAZIVCIRAJU...ET...TO JE TO ZA POCETAK...PAPAAAAAmahwave



| komentari (16) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.