< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari - vidiš/nevidiš

Opis bloga

na ovom blogu cu pisati o svemu: glupostima i malo manje glupostima


Myspace layouts



myspace layout images

myspace layout


Linkovi

nešto o meni

IME: Leona
prezime: nevažno
GODINE: 13
NADIMCI:Lele ,dugonoga plavuša
ŽIVIM u Zagrebu
VOLIM: sebe,čokoladu,mamu tatu,
buraza,tae kwon-DO,aute,dečke
tulume,frendove,crnu i ljubičastu
mjuzu...
NE VOLIM:školu,bahate okrutne i umišljene ljude
engleski i njemački...
HOBI: tae kwon-DO
FRENDOVI: Josipa,Sara,Luka,Marko,Tea.L,Tea.Č,Tihana,Arija Mateo,Filip,Matea,Ana,Borna,,Alen,Tomislav...
... ... ... ...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

a
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






ponedjeljak, 18.08.2008.

ludo i nezaboravno ali nastavlja se.

Evo došla ja napokon doma nakon mjesec i pol kampiranja na krku . Krk je ove godine bio dosta pust ali meni to nije smetalo. bilo je dobrih mjesta di se skupljala ekipa. Preko dana kada nisam bila na plaži i gledala komade (zujo)sam se smijala svojim susjedima u campu . Kad nismo bili u krku isli bi do Čavlene to je uvala di ja imam ekipu(pozzzz.njimawave) sa kojom sam išla na par fešta po selima. Tri dana je bila fešta i u krku Lovrićeva. Fešta nije bila loša. Prvi dan je kiša lila ko iz kabla ali ja i moje društvo smo se sakrili ispod šanka. Kiša je otjerala ljude pa smo mi odlučili otić do Jungle disco kluba di su bile cajke. Tamo smo bili do 5 ujutro i bilo je zakon. tako da sam išla i prije odlaska još jedamput. inače ja ne slušam cajke ali tamo me ekipa navukla na to. Sve u svemu bilo je ludo tako da bi mogla pisat 5 sati ali mi se neda. za par dana idem u Vodice na tjedan dana. nadam se da ce tamo bit zabavno i da cu otic do hacjende disco kluba jer sam cula da je super. SVI KOJI STE NA MORU UŽIVAJTE PARTIJAJTE JER JE ŠKOLA BLIZU. PUSA SVIMApartypartypartyparty

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.