...Loši smo sami sebi... ,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ...Loši smo sami sebi... ,blog.dnevnik.hr/tjeramposvome" />

petak, 27.04.2007.

...Loši smo sami sebi...

Posto sam vam tak jako falila,evo nasla sam malo vremena i za vas...cerek

Nemam inspiracije za pisanje....

Eto...nista novog kod mene...svaki dan mi isto prode...
Sjedim u skoli po par sati,odem do doma pojest nekaj,i vec mi trube ispred kuce da izadem van...
Nisam vec 3 tjedna bila negdje vani na muzici...ako ne i vise...

Dobro,sad ce jos malo biti dernek u kvartu (slijedeci vikend),jer M i jos dva frenda slave rodendan...!
Svake godine ga propustim,jer uvijek rigam sa stranerolleyessmijeh,al rekla sam da ove godine moram ostat pri sebi...bar malooo...

Sutra navecer,ako Bog da idemo kod frenda na vikendicu... nas par se zarakijati gore...
Nema zive duse okolo...samo mi,mi,i mi...
Natankamo autic,kupimo nekaj cugice,2 kile mesa i picimo... yes
Ove 2 kile mesa su samo za mene,ne znam kaj ce si oni ponijeti....rofl

Image Hosted by ImageShack.us

M ipak ide u vojsku 29.05.! A ja sama u stanu od 27.5. ...
Bas imam peh...

Ako me nekad sretnes samu
neskreci pogled, nasmej se samo
jos imam nesto vazno ti reci
ljubavi, moja rano

Sliku tvoju na srcu drzim
i palim svece za zdravlje tvoje
da mi te Bog od svega cuva
ljubavi, malo moje

Godine, godine lete
gde li mi te nebo krije
godine, godine lete
a nas k'o da bilo nije

Godine, godine lete
vreme nekom' ljubavi brise
godine, godine lete
a ja te volim sve vise

Jos sam ti ista ko onog leta
nekada placem, nekad se smejem
odgovor trazim od svakog jutra
jedino moje gde je

Ako me sretnes a budes s nekim
neka ti uzdah iz grudi krene
dovoljno bice k'o one zime
znacu da je zbog mene

Godine, godine lete
gde li mi te nebo krije
godine, godine lete
a nas k'o da bilo nije

Godine, godine lete
vreme nekom' ljubavi brise
godine, godine lete
a ja te volim sve vise


Skola mi je katastrofa... Nisam nista ispravila jos od ocjena,a jos ima kojih 13 dana skole...eek
Ma nekako cu izgurati... Da mi ostanu ovak ocjene,mogla bi lagano opet u 4 razred...
Jos i sad pisati maturalnu radnju (Brazil)... Uffff...

Sad bas slusam jednu novu pjesmu... predobra jeeee!
Svi koji slusaju narodnjake,nek si skinu od Anice Milenkovic-Gde si

Da,moram rec da sam se nesto odlucila...
Na maturalnu ne idem!
Moj konacan odgovor...yes
Neda mi se,i to je to... Ne vjerujem da ce mi biti zao,jer mi i nije bas neko drustvo...
Eto... hvala vama koji ste mi govorili di ima kakvih haljina,ali ipak...nista od toga!zujo


...ma dodirni me, gori mi telo
vece je vrelo, opusti se
zelim te jako, sa njom cu lako
reci joj, nocas dragi bit ces samo moj...


Image Hosted by ImageShack.us

Update:
Jel ima netko vec napisanu maturalnu radnju Brazila,ili nesto slicno????
Bilo sta vezano uz geografiju....
Ne mogu sloziti nista...!!!!!!!! nonoheadbang
Ako ima netko,nek mi kaze... Bila bi jako zahvalana kiss
Hvala







- 10:42 - ...spasi me od tuge... (34) - ...nema promene... - #

<< Arhiva >>

0