:::Budi makar nocas samnom i ne razmisljaj-sve mi uzmi,sve mi tvoje daj:::,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> :::Budi makar nocas samnom i ne razmisljaj-sve mi uzmi,sve mi tvoje daj:::,blog.dnevnik.hr/tjeramposvome" />

srijeda, 14.03.2007.

:::Budi makar nocas samnom i ne razmisljaj-sve mi uzmi,sve mi tvoje daj:::

Uspijela ja sa komentarima,hehe... Povlacim onu zadnju recenicu u proslom postu...wink
Necu duljiti,samo da kazem da mi je i ovaj vikend bio jako lijep... tj nedjelja na ponedjeljak...
Ubila sam se ko stoka... bole me dan danas svi misici (ne znam zasto),a i imam masnice na koljenima (to jos manje znam od kuda mi smijeh,a mozda i...rolleyes)
ma ludo je skroz bilo!! Opet u Alibiu bili,al smo dosli u 3-4 tamo,tako da je bilo mjesta samo za nas na bacanje..hehe
Spavala kod frenda,i cijeli dan ostala kod njega...zajebavali se svi,i tako to...
Uglavnom,ne zelim u detalje naughty... Super je bilo... Pamtit cu taj izlazak definitivno...
eto,dva vikenda za redom presavrsenooo...
Zahvaljujuci jednoj osobi... rrrrrr... cerek

Image Hosted by ImageShack.us

Te oci imas,
tamne neodoljive
u meni bude eksploziju pozude.
Te oci imas,
sada ili nikada
pa sutra pricaj
ona je najbolja...


Ne znam sta mi je u zadnje vrijeme...samo bi cugala...
Uvijek sam jedva cekala vikende,al sad mi ni jedan vikend nije dobar ako se ne napijem...
A o potrosnji novaca po vikendu da ni ne govorim... Kolko cu tek potrositit kad pocnem raditi jos malo...
Ne jedem preko tjedna da bi ustedjela sto vise novaca za vikend...smijeh
Uff...ok,sve je to za ljude...
Bila sam jako zivcana cijeli vikend radi jedne recenice koja me malo pogodila,ali sve sam rijesila u nedjelju...
iako sam rekla da necu nista se mjesat,morala sam...alkohol radi cuda...ko bi rekao.... eek
Sada zadovoljna...za sada odnosno...
Ko zna sta ce mi puhnut sutra.... Svaki cas mjenjam raspolozenje...
Uvijek se bacim u bed bezveze...
Znam samo da jedva cekam petaaakkkk...
Nadam se nekom izlasku... ako ne u petak,onda u subotu...
ili u petak i subotu...hehehe
Ako ne bude izlaska,onda stvarnooooo....!!!bang
Nema Maje vise...

Klopka, nisam znala
da u nju sam upala
postala sam robinja tvog tela
samo tvoja cela
vozovi srece prolaze
ti dalje isti kao pre
a od sutra gubis me


Ljubim vas sve punooooo.... cerekkiss








- 14:24 - ...spasi me od tuge... (30) - ...nema promene... - #

<< Arhiva >>

0