nedjelja, 21.01.2007.

Samo zelim biti sretna....

Dosta mi je ovih depresivnih dana...
Dosta mi je dvolicnih ljudi oko mene...
Zelim okrenuti novu stranicu,i ne misliti vise na njega...
Ne misliti vise na probleme...
Ne zelim se vise muciti,al nema mi spasa...
Gorim od zelje za novim danom...
Gorim od zelje za novim putem...
Tek mi je 18,a vec sam odustala od zivota...
Samo zelim da nestane sve...
Svaki pokusaj novog zivota,bio je veliki promasaj...
Zelim biti sretna kao nekada...
Kao kada sam bila sa njim...
Hocemo li se ikada pogledati kao prije?
Hoce li nestati ova bol i rane sto krvare?
Samo zelim razlog da ponovno vjerujem...
Razlog zasto lezim sama u sobi,
a ti si nekada lezao samnom...
Ostao je samo miris na mojoj kozi...
Dokaz da smo nekada bili sretni...
Da smo nekada voljeli...
Sada mi samo ostaju nase slike...
Po sobi razbacane uspomene...

image hosting file

image hosting file

- 13:36 - ...spasi me od tuge... (1) - ...nema promene... - #

<< Arhiva >>

0