Komentari On/Off

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (14)
Listopad 2007 (30)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Test


Vratio mi se brat juupyyyyyyyy to jest jok


Toše Proeski 1981-2007
Utorak, 16.10.2007., 09:19
Toše Proeski poginuo je rano jutros u sudaru kod Nove Gradiške


ZAGREB - Toše Proeski rođen je 25. siječnja 1981. godine u Prilepu u Makedoniji. Njegova nažalost kratka karijera započela je 1996. i 1997. godine kada je pobijedio na festivalu 'Melfest'.

1998. godine sudjelovao je u nacionalnom izbor za pjesmu Eurovizije Skopje festival s pjesmom Ostani do kraja. Iste godine započinje suradnju s makedonskim skladateljem Grigorom Koprovim i stvara svoje prve velike hitove Usne na usnama i Sunce u tvojoj zlatnoj kosi s kojima na velika vrata ulazi u sam vrh makedonske scene Free Image Hosting at www.ImageShack.us
1999. potpisao je prvi ekskluzivni ugovor s kućom Avalon i 15. svibnja objavljuje svoj debi album Nekade vo nokta (Negdje u noći)




Iste godine na Skopje festivalu osvaja prvu nagradu publike s pjesmom 'Tvoji poljupci na mojoj bijeloj košulji, a na ljeto održava prvi samostalni koncert u Skopju.

2000. godine za album Nekade vo nokta osvaja prestižne nagrade 12 veličanstvenih i to za najbolji muški vokal, najbolji koncert godine, najbolji video.


U lipnju 2000. objavljuje novi album Sinot Božji, a 2000./2001. kao student glazbene akademije sudjeluje u opereti.

2001. godine na Podgorica Festivalu osvaja 2.mjesto sa pjesmom Nemir, a u ožujku 2001. u Skopju održava 5 zaredom rasprodanih koncerata.


U listopadu 2002., objavljuje treći album: Ako me pogledaš u oči, a u studenom 2002. kreće na veliku turneju. 2003. upisuje pobjedu na velikom festivalu Beovizija s pjesmom Čija si koja postaje veliki hit, a Toše kreće graditi međunarodnu karijeru. Iste godine pobjeđuje na nacionalnom izboru za pjesmu Eurovizije. 2004. u Turskoj predstavlja Makedoniju sa pjesmom 'Life'. Godine 2004. objavljuje album Dan za nas, 4. po redu i prvi za teritorij Hrvatske i Slovenije, 2005. album Pratim te.

Dan za nas prvi je album mladog makedonskog pjevača Toše Proeskog kojeg je, 6. rujna 2004. za Hrvatsku i Sloveniju objavio Dallas Records.
Toše je surađivao s cijeli nizom uglednih autora i izvođača poput Marine Tucaković, Dine Muharemovića, grupe Sintezis ili legendarne Esme Redžepove u sjajnoj skladbi Čini.


Toše je hrvatskoj publici poznat i kao izvođač pjesme Srce nije kamen, najemitiranije pjesme hrvatskog radijskog etera za 2006. godinu. s kojom je Toše nastupio na HRF-u.

Hrvatska publika pamtit će ga po čitavom nizu iznimno popularnih pjesama. S pjesmom 'Veži me za sebe' ovog je lipnja osvojio Grand Prix 11. Hrvatskog radijskog festivala na Hvaru.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Novi album "Igra bez granica", objavljen u kolovozu ove godine, u rekordnom je roku prodan u Zlatnoj nakladi. Također, Toše je, kao jedan od UNICEF-ovih ambasadora, snimio pjesmu This World za potrebe humanitarnih akcija za pomoć djeci, održao bezbroj humanitarnih koncerata te svojom energijom i pjesmom djelovao humano gdje god je bilo potrebno
.

Posljednji veliki koncert Toše Proeski održao je na gradskom stadionu u Skopju 5. listopada ove godine. Bio je to humanitarni koncert - sav prihod Toše je darovao za obnovu brojnih škola u Makedoniji.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo sam ja... HAHAHAHAH Moš mislit to je moj brat ovo sam jaFree Image Hosting at www.ImageShack.us znam sramotno... Još sam imo kratku kosu i bio sam mršav, a sijedim tati u krilu i sviram harmoniku to je nadasve bolesno...


jooj ljudi na moru
je zakon al je dosadno...
Znam znam glup sam
ko konj... Moram nešt napisat.
e Sad ću vam ja napisat rijeći od pjesme...
šalim se e moram iće jer me ovaj isus bu špricno
oustom jer sam na nj. laptopu tak da. BOOOOOOOOK






Free Image Hosting at www.ImageShack.us moj jedini prijatelj...





na ovom blogu će vam nekad biti dosadno ( općenito će vam bit dosadno) a nekad zabavno... prićat ću o svojoj ljepoti i o svojim lijepim ogromnim oblinama.ma šalim se uživajte

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Pjesme



































blogovi koje čitam

Martinjakuša
Petra i Ines
Hana
Anonela
Tina
Viktorija
Miho
Iva L.
Wewa

FRENDOVI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime:Petra K.
Nadimak:Petra, Glupacha;Bitch...
Hobi: Tae-kwo-ndo,piljenje mojih živacaburninmad...
Razred:7.d (ide sa mnom)
Škola:1.osnovna škola Bjelovar
O njoj: Pa ona je jako dobra frendica, tak dobra da se svadamo svaki drugi dan... No voli se ljubaka s svima (osim s menom). Ima više frendova nego Elvis obožavatelja... Dobra je voli glumit (ali joj neide)... Ugl zakon je thumbupthumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime:Monika K.
Nadimak: Mona,Monika,Bivša Peićka...
Hobi: Tae-kwo-ndo, dosadivanje, ljenjcarenje i ide u glumackuRazred: 7.d (ide sa mnom)
Škola:1osnovna škola Bjelovar
O njoj:Monika mi je donekle najfrendica... Najviše ju volim ljutit jer se odma razljuti netreba joj puno... Jako je mirna ali i jako smiješna...cerekcerekcerek Mrzim kad vice na mene bezveze hahahahaha. I ona je zakonzijevzijevzijev

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime:Viktorija Š.
Nadimak: Viki, Buha, Buhich.Vicki, Slatkica...
Hobi:Košarka, prićanje o Žganjeru, Pijenje,Klanje...
Razred:8.?
Škola: Neka štala u Virju.
color=#3366FF>O njoj:Kako ste mogli skužit i po dizajnu vikica je moja simpatija... Ona je jako povućena sve dok ju neupoznaš... Nedavno ju je ulovio pubertet i poludila jeheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang...Stalno prića o Žganjeru i negasi se... Ma zakon je ...kisskisskisskisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime:Valerija D.
Nadimak: Wewa,Slamketa...
Hobi:košarka, pijenje, zabavljanje....
Razred:8.? (ide s Viki)
Škola: Neka rupa u Virju.
O njoj: Zakon je voli se družit al nevojli prićat o o drugima, nevoji kad se neko njuti odma govori naj se ljutit... Ma zakon je ...thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime:Ana M.
Nadimci:Anee, Martinjakuša, Ribica, Atonija blaće...
hobi:Plesačica
Škola:gimnazijaRazred:1.b
O njoj:Ana vam je Žganjerova bivša... Ona jednostavno nije normalna... HAHAHAHAcerekcerekcerekcerekcerekcerek
Upozno sam ju u 7-ici na Petrinom ročkasu... Cura mi je zaaaaaaakon.. Nadam se da će takva i ostat...Zakon jeeeeeeeeeeeee...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime: Antonela K.
Nadimak:Nella
hobi:Dadilja je
Škola:Gimnazija
O njoj:Pa nepoznam ju tak baš dobro prije je išla samnom u muzičku više neide... Sjedi u školi s Martiunjkušom i jako je zabavna... Ona mi radi dizajnove za blog... Zakon je...cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

petak, 25.01.2008.

Evo me natrag

Iss ljudi nisam vam piso već skoro 2 tjedna bar mislim... a šta ja mogu šta se nedogađa ništ zanimljivo.... To je bilo sve do jućer Malo smo se šalili i s monikinim pristankom smo ju iz šale svzali i došla časna a monika odskakutala na mjesto i dobro oslobodila se ona. zadnji sat idemo mi doma i u svlačioni primimo mi moniku i opet ju zavežemo iss kak je psovala i nije mogla skakutat do kuće nego sam ju ja nosio do predvoija škole i onda smo ugledali razrednicu a ona je inače stroga. I mi se svi okupili oko monike da nebi ona vidjela šta se događa i izađe ona van kad za sekunu evo nje natrag mi opet svi oko Monike i dobro ona je otišla u školu a mis e kao idemo požurit da nas opet nebi vidjela i monika odskakutala van iz škole ia torba joj je stalno padala jer smo joj svezali ruke a torba joj je bila na leđima i sad mi pokušavamo skinut torbu a monika se smije i evo košćaka ide on još vezat moniku i monika se baci na pod i u tom trenutku je izašla razrednica iz škole i stoji ona i gleda ljuta a monika ju nije skužila i monika sjedi na podu čeka da joj neko odljepi salotep dere se i psuje a mi svi se odmakli od monike da nebi ispali krivi i dobro Ana ju je odvezala il ko već nemam pojma i monika se ustane i krene s nama (u međuvremenu smo se mi vratili) i mi svi lijepo mahnemo razrednici i odemo a ona nije ništ rekla samo se okrenula i otišla. Iss ima sreće što u ponedjeljak imam natjecanje pa nemoram bit na satu razrednika a to sigurno bude komentirala i sigurno bude vikala.