Sedmo nebo-Upoznavanje, veza, brak :: Početna - Stvarne djevojke

nedjelja , 30.12.2018.

BRACNO POSREDOVANJE










Click here: Sedmo nebo-Upoznavanje, veza, brak :: Početna






Majka: Maza- Pobednica CAC izložbe i Derby Winner. Tu se može videti da li osoba ima ili nema predispozicije za uspešan ljubavni život i brak, kao i kakav partner joj najviše odgovara.



Sedmo nebo-Upoznavanje, veza, brak :: Početna

Osoba sa kojom ste u vezi neće ništa primetiti. Izbor partnera i stvaranje ognjišta. A sada pogledajte u svojoj natalnoj karti koju planetu imate u sedmom polju i pronadjite se u tekstu koji sledi: Kada se Sunce nalazi u sedmom polju brak i zajedništvo će verovatno imati vrhovnu ulogu u životu. Vrijeme je da riječ Razvod zamijenimo riječju Predanje.



Sedmo nebo-Upoznavanje, veza, brak :: Početna

oglasi za brak - Ipak, morate da priznate da vas trenutna veza ne ispunjava srećom.



Sedmo nebo-Upoznavanje, veza, brak :: Početna

Evo moje karte ako je neko raspolozen da nesto kaze vezano za temu iz naslova. Ne svidja mi se ovaj Ur na Ac, odnosno 180 vrh 7. Kod mene sve nekonvencionalno, iznenada, kao, kao udar groma! Onda Ur donosi upoznavanje preko neta, bilo je i toga, veze sa razvedenim i tako to. Procitah sta ste ovdje pisali o aplikacionim aspektima So do kraja znaka i ako sam dobro shvatila, pomjerajuci ga do kraja vodolije, napravilo bi jos aspekt sa Ma. Imam i Ju 0 Sa 135 Me, to je neki minorni aspekt, mozda ga ne treba ni gledati. Sa i Ju dispozitor Me u vagi, znaku partnerstva, sto bi upucivalo na zvanicni brak Sa forma, Ju crkva. A opet, sa 4 licne planete u vodoliji, ne znam dokle bismo stigli. Jedino me tjesi sto nece biti nekih bitnih promjena ako od djevojke postanem majka, zena, jer su i Ve i Mo u vodoliji. UR na asc nikad nije dobar za brak, sto ne znaci da do braka nece doci vec da ce doci pod nekim neuobicajenim uslovima ili iznenada. Ipak Since je dobro apektovano sa Mesecom i drugim planetama pa mislim da ces se za razvedenog ipak udati uz odredjena odlaganja jer je dispozitor vladara 7 kuce retrogradan. Nekad vrh 7 u BL i plus vladar u ribama, daje i dva braka. Ovo je istina, moja mama imala tog Urana udala se iznenada, i iako je bilo burno brak je trajao, bez razvoda... Uglavnom ovaj link što je beskrajnost postavila par strana unazad, TA pogled na brak uglavnom pije vodu, ali teško u kojoj karti će sve biti baš jasno, astrolog je tu da izvaga pokazatelje za i protiv i da donese neki konačan sud. Naročito deo o aplikacionim aspekta Meseca i Sunca, i karakteru planeta koje su uključene je zapravo ono što ja od ranije posmatram i pokazalo se kao tačno u većini karti, a tu je lepo objašnjeno tumačenje za svaku planetu, čemu bih ja samo dodala još i modifikaciju prema znaku u kome se planeta nalazi, i to je u 99% slučajeva vrlo precizan opis bračnog partnera. Ja bih pitala ovde, zašto uzimate 6tu kuću za život pre braka? Mislim nije ni treća kuća intelekta veza između novca i doma, samo kao primer... Plus ako do tog ugovora bračnog nikad ne dođe a ipak se živi zajedno, imaju deca i sve što uz to ide, gleda li se tad sedma kuća ili šta? A to je opet do procene tumaca. Ali se ogradjujem jer nemam dovoljno iskustva. A zajednicki zivot bi trebalo da je predstavljen 7 kucom. Jer to je ipak 'van'bracna zajednica. Mislim da je npr znak vodolije na vrhu upravo jedan od pokayatelja za takav brak. Ova tema je otvorena i iz tog razloga, da utvrdimo da li se duge veze i zajednicki zivot mozda nalaze u 7 kuci. Mislim da je bilo primera da se nekome simbolika 7 kuce ispunila kroz zajednicki zivot u vezi. Negde sam cak procitala da je godinu dana zajednickog zivota neki prag. Mada se ja ne bih drzala samog trajanja zajed zivota koliko bi bila bitna priroda tog suzivota. Da li su imali zajednicke finansije, planove, da li su funkcionisali kao bracni par. Eto to je neko moje misljenje Vanbracna zajednica je svaka zajednica koja koja duze traje,i ako par zivi pod istim krovom, nebitno da l je mesec dan ili pet godina. I takodje vanbr zaj se izjednacava sa brakom ako par ima zajednicko dete, nebitno da li su ziveli ili zive zajedno. Ja to sa pravne strane. Imam jednu drugaricu koja ima jaako buran ljubavni zivot, sigurno bi vam bila zanimljiva njena karta. Do sad je zivela sa dva momka po par meseci, plus gomila veza i vezica. Sad zivi sa trecim deckom par meseci, a kad kaze da je neudata, meni smesno, uvek se setim ove teme, mislim se sa astroloske tacke ovo ti je treci brak nije tema da raspravljamo o pravnim aspektima bracne zajednice. Neki astrolozi bracnom zajednicom 7-poljem ne smatraju nezvanicni brak. Ovde smo da bi smo razmenili misljenja sa astroloskog aspekta. Iznela sam svoje misljenje da vreme, po meni, nije presudno, vec nacin na koji je natus doziveo taj zajednicki zivot. Ako su delili sve, bracnu sadasnjost i bracnu buducnost, onda bih ja to svrstala u bracnu zajednicu. Alkesta, hvala puno na iscrpnom odgovoru. Upletenost Ur u mom slucaju se odrazila na neocekivane, neobicne veze, koje su se u vecini slucajeva iznenada zavrsile. Sto se tice mogucnosti vise brakova, da, to zaista meni stoji u natalu, Dc i blizancima, pa Me u ribama, duplikacija. Trenutno imam nekog ko bi se mozda mogao uklopiti u simboliku mog 7. Od aspekata jos Ju 90 Mo u 9. Bubles, na puno mjesta se pominje 6. Da se nadovezem, u astroloskom smislu brak je zivot sa nekim pod zajednickim krovom u trajanju od minimum godinu dana. To je najzastupljenije misljenje medju astrolozima, ili sam samo ja nailazila na takva tumacenja, ne znam. Glupo je da dajem svoje astrološko mišljenje o ovome jer baš nemam iskustva ali ako su u karti naglašeni Ju, Sa znak Vage i sl. Koliko je potrebno da za nekoga astrolog kaže ne brak ali zajednica da.. E sad mene interesuje koji tren se računa kao početak zajedničkog života za ososbe koje na pr. Svi partnerski odnosi su predrtavljeni 7-im poljem, poslovna part, ortakluk, verovatno i cimeri. Ali mi treba da resimo bracni odnos. Kada par zivi zajedno dve godine, npr u vreme studija i kada kaze zivim sa MOMKOM vec dve godine, to nije bracni odnos. Kada neko zivi sa nekim dva meseca i kaze ja i suprug na prolece planiramo bebu, to je bracni odnos, pa makar se sutradan razveli. Na tu sam razliku mislila. I onda prvi par spada u 5-tu, a drugi u 7-mu kucu. Opet kazem to je samo moje subjektivno misljenje Boke, ja se pronadjoh u prvim recenicama tvog posta. Kod mene je Ur zaista izrazen, osim sto je Na Ac, aspektuje vladara 7, 5 i Ve, imam 4 licne planete u vodoliji. E sad, kod mene se to manifestovalo kao, bas kao sto ti rece, ekscentricnost, drugacije misljenje od sablonskog,drustveno prihvatljivog. Volim slobodu iznad svega, ali daleko od toga da ne bih napravila kompromis a brak je jedna vrsta istog, je l'? Kao neko sa jako izrazenim i dobro postavljenim Sa, a tu je i Ju, u vagi, tezim skladnoj, bracnoj zajednici, koja to ne mora biti na papiru. Ne treba mi papir da bih sa nekim bila srecna, da bih imala djecu. Mislim da ovim samo potvrdjujem sve ono sto si ti napisala.



Depressed dogs, cats with OCD -- what animal madness means for us humans
Možda neće biti zauvek rešeni, bićete u prilici da malo odahnete, barem ovog meseca. Vrednosti se akumuliraju unutar kokona. A zabrana ženidbe može biti trajna ili privremena. Majka: Maza- Pobednica CAC izložbe i Derby Winner. Astrološki gledano brak je predstavljen znakom Vage. Pozovite nas na broj telefona 065 657 8717 ili nam pišite na Više o nama na www. Ma0Ur,moguce su umjetnicke sklonosti,emotivnost,perverzan um zbog Ma0Ne. Emocionalna i seksualna vjernost u braku su ono pravo. Osoba sa kojom ste u vezi neće ništa primetiti. Radno vreme: Ponedeljak - petak od 10. Potrudite se da mu ispunite neku neostvarenu želju ili fantaziju o kojoj već dugo mašta. Do partnerovog srca dolazite preko seksa.

[Stranica za upoznavanje cura|Prvi seks (18+ VIDEO)|Mate Bulic -Diskografija]






Oznake: bracno, posredovanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.