Image Hosted by ImageShack.us Neki novi klinci... - tito666 - Blog.hr
LINKOVI

tito666

utorak, 24.07.2007.

Neki novi klinci...

Da vrijeme je da napišem novi post,upalim blog nakon 8 mj...
Nije me bilo imao sam posla u mom životu sve i svašta se promjenilo jednom riječju...
Imao sam noćno klub u rijeci,istina propo je i sad napokon našo sam vremena za ovaj blog
da nastavim di sam stao ili bolje rečeno di sam želio stat.

Još jedno vruče ljeto je snama,osječa se vručina gradskog asfalta sve je tako jebeno,
puno je novih stari o kojim želim pisat ali razlog bloga je rap pa neka na tome i ostane.
Da vam opišem šta se sve dešavalo u vremenu kojem me nije bilo mislim da bi i u kratkim cratama
ovaj tekst ličio ne na rapera nego na bibliofila...
Zanimaju me di su nestali stari blogeri ljudi koji su mi puno pomogli prije blogeri :

1.Thug love
2.MC Diva
3.rapperice
4.wu tang clan cura iz rijeke kojoj puno dugujem
5.Mala plavooka
6.ghetto_lady - Ako vidiš blog ostavi comment i e mail...

Ovo su ljudi koji su prestali pisat blogove a bili su zakooon,tko god da vidi ovo neka mi se javi nek ostavi e mail ili slično...
Sad počinjem pisat blog o drugim stvarima,potpomagat ču malde izvođače reklamom na svojem blogu,svaki mjesec če bit pjesma mj i slično pa čemo vidit kako če to ići,svoje pjesme mi šaljite na e mail i napišite nešto o sebi i ostavite comment tek tolko od mene viđamo se....

Gore navedeni ljudi neka mi se obavezno jave na moj E-MAIL zavaljujem !!!



- 01:33 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Music Canal: