Image Hosted by ImageShack.us :S :S :S - w'h'y - Blog.hr

w'h'y

23.06.2006., petak

:S :S :S

evo dosadno mi pa pišem novi post... iskreno neznam šta da pišem... fali mi školazijev dosadno mi... mislo sam počinju praznici svi će van... a vani nikog eek... Hrvatska ispala blabla a jebiga mogli smo ih dobit... ma nema veze bit će bolje... nikad... glavno da sam ja navijo hrvatskahrvatskahrvatska... malo puno sam zbunjen neznam šta bi sa sobom... neki ljudi su me zbunili i to jako i ja više neznam ništa... još malo pa upisi... odlučio sam 100% idem u pomorsku školu u Bakar pokraj Rjeke... a to znači da odlazim iz malog prljavog grada Daruvara... a jebiga falit će mi ekipa i sve ostalo ali život ide dalje kad tad bi se ovo desilo... ma nije sve tako crno... imam cjelo ljeto da se ispucam s ekipom a onda pomorac sam majko na bjelome brodu :)... na ovaj blog više nitko nedolazi pa neznam više jel da uopće pišem... danas je petak valjda malo sam izgubljen u vremenu... danas će valjda biti malo bolje u gradu a i možda ovi moji panjevi dođu u grad... ubijam dosadu slušajuči muziku...
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah
- 15:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Counter
Counter

Linkovi