Image Hosted by ImageShack.us title... - w'h'y - Blog.hr

w'h'y

10.06.2006., subota

title...

jučer u gradu je bilo ok... prvo se zasjeli u špicu... popili piće zajebavali se i slušali dobru mjuzu... tamo smo bili oko 1h pa smo otišli malo pit... ma nismo ništ puno kupili tek tolko da se malo maknemo iz kafića... kad smo popili vrstili smo se do špice popili piće...i pazite sad ovo... bio koncert od škore u dvorani pa smo ja i marinko otišli vidjet šta tamo ima došli tamo ja se našo sa frendicama iz razreda... on ošo nakon dve pjesme (ak se to uopće može nazvati pjesmama)... a ja osto kad odjedamput naleti veliki ljubitelj škore deva... i tako malo se bacali na škoru upoznali se sa pun kurac janjevaca... jer su 70% publike bili janjevaci... i tako malo po malo koncert završio... jebote čak je bilo i onoga hoćemo još :S ... došo kuć i dočeka me pizza :D malo se najeo i u krevet... danas nejdem u grad jer mi seka ima maturalnu pa idemo tamo negdje... a svratit ću vjerovatno i do grada :Dmahwavemah
- 17:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Counter
Counter

Linkovi