Dodirni me sasvim slucajno akordi - Stvarne djevojke

srijeda , 26.12.2018.

Dodirni Me










Click here: Dodirni me sasvim slucajno akordi






Uvod Am F Dm Am Am F Dm G Am Am Dm Za tvojim korakom cu ponovo, G Am bilo da sam sam, ili s tobom zajedno. I ne shvatam sta mi se desava nedostaje mi rec koja resava u tebi je neka tajna ostala ko muzika starih majstora. I ne shvatam sta mi se desava nedostaje mi rec koja resava u tebi je neka tajna ostala ko muzika starih majstora.



dodirni me sasvim slucajno akordi

Dodirni me slucajno kad bez daha ostanem izvuci me sa dna ponovo ne daj me Dodirni me slucajno udahni mi zivot ponovo ti to mozes sigurno rukom koju znam vec odavno Za tvojim pogledom cu pogledom bilo da si tu, il' ko zna kol'ko daleko za tvojim dodirom ako potonem pusti me nek potonem Ref. Massimo - Iz jednog pogleda mp3. I ne shvatam sta mi se desava nedostaje mi rec koja resava u tebi je neka tajna ostala ko muzika starih majstora.



dodirni me sasvim slucajno akordi

Dodirni Me - Uvod Am F Dm Am Am F Dm G Am Am Dm Za tvojim korakom cu ponovo, G Am bilo da sam sam, ili s tobom zajedno.



dodirni me sasvim slucajno akordi

Massimo - Iz jednog pogleda 2. Similar Artists of Massimo Savić. Chordie works as a search engine and provides on-the-fly formatting. Massimo - Iz jednog pogleda mp3. I ne shvatam sta mi se desava nedostaje mi rec koja resava u tebi je neka tajna ostala ko muzika starih majstora. Dodirni Me Spucajno guitar chords lyrics Za tvojim korakom ću ponovo, bilo da sam sam, ili s tobom zajedno. Gledam te nekim drugim ocima upravo onako kako ne treba u tebi je Vojvodina zaspala sto izvora, nigde obala. Osecam nesto cudno u vazduhu ceo svet na jednom jastuku na postelji od punog meseca dodrni se ovde ne spava. Massimo - Razlog 12. Massimo - Sretan put 9. Osecam nesto cudno u vazduhu ceo svet na jednom jastuku na postelji od punog meseca nikom se ovde ne spava. Novi Akordi za gitaru, Tabovi za gitaru, Skola gitare, Guitar pro radovi, Power Tab, sve na jednom mjestu. Massimo mme Stine 6. Novi Akordi za gitaru, Tabovi dorirni gitaru, Skola gitare, Guitar pro radovi, Power Tab, sve na jednom mjestu. Massimo - Dodirni Me Slucajno 3. I ne shvatam sta mi se desava nedostaje mi rec koja resava u tebi je neka tajna ostala ko muzika starih majstora. Am G Dodirni me sasvim slucajno Am G poljubi me filmski nestvarno Am G i najlepse kad je prestani F G okreni se i nestani. Massimo - Bacila je m niz rijeku 8. I ne shvatam sta mi se desava nedostaje mi rec koja resava u tebi je neka tajna ostala ko muzika starih majstora. Osecam nesto cudno u vazduhu ceo svet na jednom jastuku na postelji od punog meseca nikom se ovde ne spava.



Galija - Dodirni Me *COVER*
Am C Gledam te nekim drugim ocima Am C upravo onako kako ne treba Dm Am u tebi je Vojvodina zaspala Dm F E Am sto izvora, nigde obala. Dm Za tvojim dodirom ako potonem, G Am pusti me, nek potonem. Za tvojim dodirom ako potonem, pusti me nek potonem. Am Dodirni me slucajno, Dm udahni mi život ponovo, E ti to možeš sigurno, F E rukom koju znam vec odavno. Za tvojim dodirom ako potonem, pusti me nek potonem.

[Kada se OŽENITI?|Ljubavne e knjige|Ljubav i mrznja]






Oznake: Dodirni, me, Tab

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.