< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Govori...Yea/Nah

Design by: Ła Hanchy

...o meni...= ))

-make up
-izlaske...oo yees
-muziku...= )))))
-zaljubljivanja...divan osjecajcerek
-iskrenost...da,da...
...sto ja ne volim...
-svade...grrr
-dosadu...
-skolu
-ogovaranja,ruganja...
-lose ocjene
-bubalice...
-ratove,tuce,sukobe...
-lazljivce...grrrlaze
-neprijatelje
-meksicke sapunice....
-negativne osobe...
Mrznja ili oprost?
...onda bi cijeli svijet biio posvadan i nista nebi imalo smisla...
OPROST

Sladoled ili kolac?
draze mi je setat se po stradunu i lisckat sladoled
nego u nekoj zagusljivoj kafeteriji jesti kolac!!
ako se ide u Italiju ili Atenu onda vec sam spakirana...

Disco ili kafic?
Disco ofccc...nije ni kafic los al disco vjerujte meni na rijec!!

Ljubav ili novac?
kako kazu da se od ljubavi zivu ljudi...
ne vjerujem da je moguce ali biram ljubav....

Zlatna ribica tri zelje:
1.Da budem sretna,ziva i zdrava cijeli zivot i tako isto ljudi oko mene...
2.svaki dan da davam sve od sebe i da iskoristavam vrijeme na najbolji nacin mogucee
3.da imam neko obrazovanje da mogu pristojno zivjet

Sto te prvo na ljudima privlaci?
Na muskima duga kosa,ruke,miris,ofc lice i smisao za humor...po mogucnosti plavusa...
A ovako prijateljima smisao za humor,higijena,duhovitost...

Gdje se vidis u buducnosti...
U Italiji s puno love u shoppingu ...hh

stafetu predajem...
Tei,Ivi,Desi =)

Linkichii...

Tea
Tifani
Ana-marija
Lucija
Iva
Desa
ljepotiche...
...Ivan@...
Crni
Ivan i Tia...
La hanchy =)
Hana i Lucija
moja tuka Doris
La Hanchy Designes

~...Fashion...~

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

...SŁikich€ m€n€ i mojih dr@gih...= ))

Me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Paula...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tea...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

M@tij@ i skaro...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce i jaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja Gabriela...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ßrinete...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Taja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iv@n!ca-P!van!ca...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Im@ nas...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jozo i ßruno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Leo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


J@ I ßliz@nci...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce,Bruno,Leo i Tita...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mali Micheale...kad sam ga nasminakala...hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hanchy...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Nika....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja,Tea i Doris...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i Crni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mia&ja&Anchy= ))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bibaa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana pjancina,hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva&Nela&Lena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤...Petricha...¤

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Andrea&ja
&Hana&Tea&Doris&Paula


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Škaro...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frano...legenda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

















petak, 31.08.2007.

a yoy...valjda ce produzit...i hope so...

Pa da se vasa Titaa vama javiii....oo daaa = )kiss
U ponedeljak je bio Haniin rodendan i ofc da je bilo supaaa!jA I doris se ujutro nasle i kupile joj neku bijelu ogrlicu,majcu i neko sjeniloo a najvaznije njoj se svidalo....= p
Kupali se,zaj ma svastaaa...onda papali tortu mmm...ja pocela gadat hanu...hh
Opet se kupali pa poceli mi zenske pjevat ajm zabolilo me grlo...pa ostali spavat Tea,Lucija,Škaro,Paula,Crni,Popa i ja...ofc!!Pa ovi svi ostali posli ca...a mi zenske posle u saunu pa dosli kasnije muski i tako da ne idem u detalje...hh
Ja i Hana se makle od drustvanca posle prvo na plazu pa onda legle na lezaljke vanka pa preko balkona se popele u sobu ...ujutro oko 11odveo nas hanin starii u grad,nisam imala snage ic na kupanje a ni vanka...
U srijedu isla vanka bilo je oki doki...jucer isli ja,tea i doris u sulica bili veliki,veliki valovi i bilo je super....
Pa posli kasnijes Petrom,Iris,Anom na relu...bilo je hladno i valovi su bili pa posli ca...
Navecer posle ja,tea i doris u sulica na cevape valjda jer borna ide u zagreb i bilo su super..
Pocela kisa padat pa posle ja i Tea u grad srele one muske ofc iznervirali su me...pa su dosli oni neki iz drzica il de vec pa je Hrca tei zalijepio zvaku u kosu...i tako dosli mi jutros stara iz njemacke donijela mi je krpice nekee oo daa...
Ne idemi se kupat pa necu mozda izadem....Tino i Petra su nam prohodali...pa cestitam i isto tako AnA i Borna al oni su vec prekinuli...ofc da moa Doris ima nekog novog ustvari ne znam koji je od njih dvojice...mislim jucer je bio onaj a prije 3 dana drugi a danas koji je nemam bleme...hh...Naravno nije potrebno naglasavat da Crni i Tea nes mute...hhh...valjda ce uskoro prohodat ima tu neke kemijee...
pusica za svih al spešl...Teakiss,Doriskiss,Brunokiss,Leokiss,Stefikiss,jolekissbornakiss,Tinokiss,Petrakiss,Iriskiss,AnAkiss,Hanakiss,Andreakiss...

by Tita

Image Hosted by ImageShack.us



| Say it! (42) | Print it! | o0o |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.