< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Govori...Yea/Nah

Design by: Ła Hanchy

...o meni...= ))

-make up
-izlaske...oo yees
-muziku...= )))))
-zaljubljivanja...divan osjecajcerek
-iskrenost...da,da...
...sto ja ne volim...
-svade...grrr
-dosadu...
-skolu
-ogovaranja,ruganja...
-lose ocjene
-bubalice...
-ratove,tuce,sukobe...
-lazljivce...grrrlaze
-neprijatelje
-meksicke sapunice....
-negativne osobe...
Mrznja ili oprost?
...onda bi cijeli svijet biio posvadan i nista nebi imalo smisla...
OPROST

Sladoled ili kolac?
draze mi je setat se po stradunu i lisckat sladoled
nego u nekoj zagusljivoj kafeteriji jesti kolac!!
ako se ide u Italiju ili Atenu onda vec sam spakirana...

Disco ili kafic?
Disco ofccc...nije ni kafic los al disco vjerujte meni na rijec!!

Ljubav ili novac?
kako kazu da se od ljubavi zivu ljudi...
ne vjerujem da je moguce ali biram ljubav....

Zlatna ribica tri zelje:
1.Da budem sretna,ziva i zdrava cijeli zivot i tako isto ljudi oko mene...
2.svaki dan da davam sve od sebe i da iskoristavam vrijeme na najbolji nacin mogucee
3.da imam neko obrazovanje da mogu pristojno zivjet

Sto te prvo na ljudima privlaci?
Na muskima duga kosa,ruke,miris,ofc lice i smisao za humor...po mogucnosti plavusa...
A ovako prijateljima smisao za humor,higijena,duhovitost...

Gdje se vidis u buducnosti...
U Italiji s puno love u shoppingu ...hh

stafetu predajem...
Tei,Ivi,Desi =)

Linkichii...

Tea
Tifani
Ana-marija
Lucija
Iva
Desa
ljepotiche...
...Ivan@...
Crni
Ivan i Tia...
La hanchy =)
Hana i Lucija
moja tuka Doris
La Hanchy Designes

~...Fashion...~

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

...SŁikich€ m€n€ i mojih dr@gih...= ))

Me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Paula...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tea...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

M@tij@ i skaro...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce i jaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja Gabriela...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ßrinete...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Taja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iv@n!ca-P!van!ca...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Im@ nas...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jozo i ßruno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Leo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


J@ I ßliz@nci...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce,Bruno,Leo i Tita...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mali Micheale...kad sam ga nasminakala...hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hanchy...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Nika....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja,Tea i Doris...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i Crni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mia&ja&Anchy= ))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bibaa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana pjancina,hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva&Nela&Lena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤...Petricha...¤

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Andrea&ja
&Hana&Tea&Doris&Paula


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Škaro...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frano...legenda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

















subota, 25.08.2007.

"!POZOR!POZOR!-Tita u blogeditoru...obratite paznju na komentare" = )

Pa evo i menee...weeee...da za promjenu ne ljencarim...sve cu ja vama lijepo ispricat da i vi znate kako mi je lijepo bilo!= )Pa prekjucer tj u cetvrtak dogovrila se s Doris&Teom da se idemo kupat,pa ofc Doris je kasnila,trebala je i Nela ic s nama al nije neam blage iz kojeg razloga nije...tamo nas je docekala balica muskih Bruno,Leo,Stefi,Borna i kompanija...kasnije su dosle ove neke zenske...evo ssamo par kojih znam...Ana,Petra,Iris,Biky...
More je bilo dosslovno sugavoo...valjda kanalizacija nitko nije htjeo uc zato sam ja isla sve to preronit i na kraju kad sam izronila ja sam se nasla u sredistu suge i sve mi je bila na glavi......grrrrrrrr
Zajebavali se,skakali...ovi muski igrali lovice i naravno naama nisu dali,pa smo se Tea&Doris&ja izgurali tamo gdje oni skacu naravno tuka Tea se jedva popeela...pa ja posla nede preko stijena a ona odleprsala da ona ne moze...
Izasli iz mora posli s ovim zenskima gore na taracu gdje muski igraju nogomet...cudo da lopta nije dospijela Doris u glavu...hh...tako se zajebavali isli opet u more pa ja i Tea bile gladne pa posle nas tri ca...setale se po gradu popala sendvic...vidile cekija pa nam je on reko da su svi na REli a mi smo mu ofc povjerovale...tukee
Krenule na Relu srele Matiju i Frana idem ja pitat matiju zas me nije pozvo na rodendan a ove dvije se meni deru ma sto ti jee,jesi lluda ti !?A meni normalen da pitam covjeka to pitanje i dobro ja ga pitala pa nes mi je reki ugl ne sjecam se...posli na relu sreli Škara i njegovu kompaniju,poceli nes srat Doris kako je ona njih izdala jer se posla kupat u Sulica,da se vise ne vraca na relu da su joj sad drazi blizanci ma gnjide jednom rjecju...
Ove se dvije pokupile i onda je meni Škaro reko da nisam vise dubrovcanka da se gubim na kalamotu...oo božee
Posle ca ofc sjele ispred katedrale...ope oni nama dosli ad sto mi njima pricamo iza ledaovo ono škaro napravio ozbiljnufacu a ja se samo pocela kesit aauu...kad su svi pukli...hh
I tako nas tri posle mnalo po butigama i doma...dogovorile se za van u 8.30...ja se sredila i posla,
Posli u pile do blizanaca...bili su tamo oni s Bornom i nekkvim sarmom...hh...ovi igrali magic karte,
pricali im sve sto se dogodilo,nagovaralli ih da idu s nama van pa smo nekako Bornu i Bruna nagovorili...oo da
Cekali ih ispred male brace i evo nam problema...dosli Škaro i oni opet ovo ono jos su pitali Doris zasto se ona naljutila na Škara?Ona?Pa on je nju napo...pa nesto kraljic poceo izvodit doris se digla i rekla da ce ga udarit a on je izazivo i ona mu opalila samarcinu a ovi ostali muski su ja mislim jedno 20 min drzali Popu da se Doris ne priblizi da je ne slomije...mi posli nasli se s Brunom i Bornom sve im ispricali opet njih sreli i nista nje bilo posli kasnije do Lucije pa bile u nje Hana i Andrea pa malo s njima izasle u park...tako pricale i posle doma...
I nis jucer bila malo u gradu pa doma,sinoc povracala al sad sam dobro,jutros dobila stvari pa se necu moc kupat na haninom rodendanu i tako nis vise novosti...ajde nadam se da ste se nacitali i da ste sve procitali....ajde to je to pa se cujemo najvjerojatnije iza haninog rodendana ako ne i kasnijee......
posebni pozz za Doris,TeU,BLIZANCE,hANU....


by Titaa
pUs€€tIn@ Ł€tiiiiiiii



| Say it! (119) | Print it! | o0o |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.