< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Govori...Yea/Nah

Design by: Ła Hanchy

...o meni...= ))

-make up
-izlaske...oo yees
-muziku...= )))))
-zaljubljivanja...divan osjecajcerek
-iskrenost...da,da...
...sto ja ne volim...
-svade...grrr
-dosadu...
-skolu
-ogovaranja,ruganja...
-lose ocjene
-bubalice...
-ratove,tuce,sukobe...
-lazljivce...grrrlaze
-neprijatelje
-meksicke sapunice....
-negativne osobe...
Mrznja ili oprost?
...onda bi cijeli svijet biio posvadan i nista nebi imalo smisla...
OPROST

Sladoled ili kolac?
draze mi je setat se po stradunu i lisckat sladoled
nego u nekoj zagusljivoj kafeteriji jesti kolac!!
ako se ide u Italiju ili Atenu onda vec sam spakirana...

Disco ili kafic?
Disco ofccc...nije ni kafic los al disco vjerujte meni na rijec!!

Ljubav ili novac?
kako kazu da se od ljubavi zivu ljudi...
ne vjerujem da je moguce ali biram ljubav....

Zlatna ribica tri zelje:
1.Da budem sretna,ziva i zdrava cijeli zivot i tako isto ljudi oko mene...
2.svaki dan da davam sve od sebe i da iskoristavam vrijeme na najbolji nacin mogucee
3.da imam neko obrazovanje da mogu pristojno zivjet

Sto te prvo na ljudima privlaci?
Na muskima duga kosa,ruke,miris,ofc lice i smisao za humor...po mogucnosti plavusa...
A ovako prijateljima smisao za humor,higijena,duhovitost...

Gdje se vidis u buducnosti...
U Italiji s puno love u shoppingu ...hh

stafetu predajem...
Tei,Ivi,Desi =)

Linkichii...

Tea
Tifani
Ana-marija
Lucija
Iva
Desa
ljepotiche...
...Ivan@...
Crni
Ivan i Tia...
La hanchy =)
Hana i Lucija
moja tuka Doris
La Hanchy Designes

~...Fashion...~

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

...SŁikich€ m€n€ i mojih dr@gih...= ))

Me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Paula...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tea...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

M@tij@ i skaro...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce i jaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja Gabriela...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ßrinete...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Taja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iv@n!ca-P!van!ca...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Im@ nas...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jozo i ßruno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Leo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


J@ I ßliz@nci...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce,Bruno,Leo i Tita...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mali Micheale...kad sam ga nasminakala...hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hanchy...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Nika....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja,Tea i Doris...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i Crni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mia&ja&Anchy= ))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bibaa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana pjancina,hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva&Nela&Lena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤...Petricha...¤

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Andrea&ja
&Hana&Tea&Doris&Paula


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Škaro...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frano...legenda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

















petak, 22.06.2007.

Napokon...it s over....= p

Aee klinci i klincezee...evo ja se napokon odlucila vama javit...
Pa kako ste mi vi...evo ja sam jako happy...ŠKOLA je TUTOO FINITOOO...-kopiram Lucu...hh...= ))
Dolazim ja u skolu a ono pregledavaju svaku torbu...
Svaki me profesor pito sto imam u torbi...i na kraju me ova iz ilikovnog pregledala...
Isli ja,Lucija,Toma i Tea obruzat drugi sat a nismo mogli dole kroz varat jer je bila ravnateljica pa isli mi preko terena al je bio zakljucaan...i dobro ja nisam znala i idem ja otvorit vrata i okrecem se i ko ce nego Luccicka kaze ...Tina zar i nisi primjetila da si me udarila torbom i prolila mi sok??
I na satu to ispriala cijelom razredu...ono ipak je ONA Lucicka...
Da ne idem u detalje...hh...isli odma u cetvratk iza skolena kupanje...biloo je super...
Toma mi je bioo dobar konjic al ipak je dobio otkaz...hh
Narucile pizzu ja,Tea,Lucija i Paula pa isle cekat gore na cestu... sreli Škara on nam kupio sladoled...njami...njami...pa napokon dosla pizza...
Pa naravno mi smo to odma sve smazale...= p
Isli onda Tea,Lucija i ja...s Ćupijem,Škarom,Hrcom,Popom itd...isli sa barkom do Betine špilje...
Dosli tamo pa oni muski skakali s neke litice...neke mini...kako da kazem...hh
Pa ovi par njih krenulo da idu nede po hranu a meni dosadilo i nas tri iskrcali na Banjama...
Skakali,zajebavali se ma svastaaa...hh
Jbt bili smo na kupanju od 10 do 7 ...al zato sam dobro pocrnilaa...= )
Teu nes pocela bolit glava...i bila je cijela vruca...izmjerila onda temperaturu u Lucije doma i imala je 38...
Ja ostala spavat u Lucije...trebali su blizanci ostat isto al su u kazni jer su gadali skolu jajima...heh
Isli s mi setat pa na lindo...sreli Doris i Martinu...idemo s lindom u utorak na Lopud...jedva cekam...slikavat...hehe...Pa se iza setali...sjeli ispred male brace s muskima...
Hrca i Martic se zamalo pobili...Hrca njemu tenu u smece...hh
Pa one striptizete setale po stradunu idjelile letke...jer su tu veece plesale...
Pa Škaro kasnije nabavio jednu kartu...al nije iso jer je i on osto spava u Lucije...
Nede vanka ostali do 11...pa u Lucije...
Iznajmili neke filmove...al nije se cuo zvuk pa ih nismo gledali...
Poso Škaro oko 12-1 kupit pive...i vraca se on da mu nisu dali...onoo ee...
Ujutro nas odveo Martic na palacinke...pa ja domaa...
Isla sa starom nede na rucak u Zaton tamo se kupala s Ivanom...pa je ona stala na jeza...uff da ne pricam dalje...hh
Danas dosla na ples...pa nije bilo nikog...posla ja ca...pa doma...
Sutra se nadam da cu se ic kupa...IH
I takoo...fala vam na punoo dosad rekord komentara...samoo tako nastavite...
Hih...a eto vas ljudi moji pozz do iduceg postaa...hh...= ))

Posebni pozdravi:...
Tei,Luciji,blizancima,Joletu,Škaru,Niku,Popi,Cupiju,
Noem,Pauli,Doris,Ani,Ivani,....kiss svimaaaaaa!!!!!cmoxxxx



| Say it! (142) | Print it! | o0o |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.