< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Govori...Yea/Nah

Design by: Ła Hanchy

...o meni...= ))

-make up
-izlaske...oo yees
-muziku...= )))))
-zaljubljivanja...divan osjecajcerek
-iskrenost...da,da...
...sto ja ne volim...
-svade...grrr
-dosadu...
-skolu
-ogovaranja,ruganja...
-lose ocjene
-bubalice...
-ratove,tuce,sukobe...
-lazljivce...grrrlaze
-neprijatelje
-meksicke sapunice....
-negativne osobe...
Mrznja ili oprost?
...onda bi cijeli svijet biio posvadan i nista nebi imalo smisla...
OPROST

Sladoled ili kolac?
draze mi je setat se po stradunu i lisckat sladoled
nego u nekoj zagusljivoj kafeteriji jesti kolac!!
ako se ide u Italiju ili Atenu onda vec sam spakirana...

Disco ili kafic?
Disco ofccc...nije ni kafic los al disco vjerujte meni na rijec!!

Ljubav ili novac?
kako kazu da se od ljubavi zivu ljudi...
ne vjerujem da je moguce ali biram ljubav....

Zlatna ribica tri zelje:
1.Da budem sretna,ziva i zdrava cijeli zivot i tako isto ljudi oko mene...
2.svaki dan da davam sve od sebe i da iskoristavam vrijeme na najbolji nacin mogucee
3.da imam neko obrazovanje da mogu pristojno zivjet

Sto te prvo na ljudima privlaci?
Na muskima duga kosa,ruke,miris,ofc lice i smisao za humor...po mogucnosti plavusa...
A ovako prijateljima smisao za humor,higijena,duhovitost...

Gdje se vidis u buducnosti...
U Italiji s puno love u shoppingu ...hh

stafetu predajem...
Tei,Ivi,Desi =)

Linkichii...

Tea
Tifani
Ana-marija
Lucija
Iva
Desa
ljepotiche...
...Ivan@...
Crni
Ivan i Tia...
La hanchy =)
Hana i Lucija
moja tuka Doris
La Hanchy Designes

~...Fashion...~

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

...SŁikich€ m€n€ i mojih dr@gih...= ))

Me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Paula...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tea...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

M@tij@ i skaro...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce i jaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja Gabriela...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ßrinete...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Taja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iv@n!ca-P!van!ca...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Im@ nas...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jozo i ßruno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Leo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


J@ I ßliz@nci...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce,Bruno,Leo i Tita...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mali Micheale...kad sam ga nasminakala...hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hanchy...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Nika....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja,Tea i Doris...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i Crni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mia&ja&Anchy= ))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bibaa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana pjancina,hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva&Nela&Lena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤...Petricha...¤

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Andrea&ja
&Hana&Tea&Doris&Paula


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Škaro...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frano...legenda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

















ponedjeljak, 04.06.2007.

My birzday.....bilo jee super.....

Aee ljudi evo ja se uhvatila bas da napisem post...
Sto da kazem ...bio mi je rodendan....u subotu...
Bilo je fenomenalnoo...neda se hvalim....al ipak je to moj rodendan...hihi
Bili su ...Tea,Ana,Paula,Ivana,Luce,Škaro,Toma,Bruno,Leo,Niko,Matija,Popa....i ja ofc...
Pola ih je doslo sa zelenom glavom...od spreja...da ne mislite da su dobili buhee...hehe
Pa su se prali...mi napunili balone i poceli se gadat...pa igrali muski protiv zenskih...
Mi bjezali pred njima a Luce nam se slomilaa....auu cijelo joj je koljeno bilo krvavo...
Al to ju nije ipak sprijecilo da trcii....ipak nam je to Lucee...hehe...
Iza igrali caja i lopovaa...heh...ja bila s Teom,Lucom,blizancima,Matijom,Anom,...
Mi bili lopovi....naravno posto ja zivim na selu pa je ssve oko nas "prasuma"...
Mi krenuli preko nekih poljaa...boga pitaj izgubili se nedee...hih
A meni cijele noge krvave od dracee....uff al ipak smo se mi nekako kasnije
prisuljali u mene opee pa se napili...Tea i Luce nam uletile pod tus....
Pa su nam dosli caji...heh...oni govorili da su nas trazili po nekakvoj sumi...
da su culi da ja vicem upomoc....maaaa....deja vu....hihi...
Onda neko upalio pumpu i poceo sve prskat...svi smo bili mokri...
Aee al bas od glave do pete...a pogotovo Luce i Teaa...hih
Onda papali cevape...malo sse zajebavali...pa isli tamo u neki dvorac...
Škaro sa sakom razbio neko staklo u vratima...poceli otvarat poklonee...
Svi su mi fenomenalno kupili....od njih par sam dobila neku sminku,parfem i onaj prsten vibrator...
Fajtali se Matija i Bruno...naravno zajebancijaa....hih
Svi skinuli mokru robu i muski obukli moju...ko mali pedercici su izgledali...lol
Zajebavali se malo u mojoj sobi pa oni nam pomalo zbogom...
Posli samo muski...jer Paula,Luce i Tea ostali spavat u mene...
Moja stara nije dala muskima da ostanu spavat...Škaro je peglo cijeli dan moze li...
Oni svi sjeli u auto a moja stara ono namjerno kaze aj nema mjesta Škaro ostani...hih
Uzivali smo...slusali mjuzu...zajebavali se...plesali...uredivali se...ma stavit cu vam slikee....heh
Ja oko 12 zaspala a oni bili budni do 6...naravno da su pravili sranja...heh
A nis etoo ja mislim da mi je velik post...neda mi se pisat od danas...sto je bilo...
Aee kisss svimaa....
POZZ za:

Teu,Anu,Ivanu,Paulu,Škara,Nika,
Matiju,Popu,Bruna,Lea,Tomu,Joleta,
Lucu,Petru,Cekija,Crnog,Joza,Frana,
Katie,Anamariju,Leu,Batinicku,Karmen,
Lukru,Tifani,Jelenu,Ivchy,Adelu,Paolu,
Loru,Luku,Abicu,Lolu,Bou,Doris,Petru,
Gugi,Martinu,Mateu,Hrvoja,Hanu,
Stefija,Hrcu,Maru,Ivanu,Begu,Romanu,
Katiju,nedaa mi se vise nabrajat...kiss svima...mozda maybe malo kasnije stavim slike....kisss

P.S.-Stavit cu vam slide al samo ako necete dizat slike i jos gore ih stavljat na svoj blog.....grrr





| Say it! (301) | Print it! | o0o |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.