...i ruže jednom postaju crvene... - Blog.hr
19.03.2010.


Ovo je za moju seku koja ide na državno natjecanje iz matematike, i kojoj je danas imendan.. Sretan imendan, seko!!

Nasmijala sam se. Brat mi je počeo pričati nebuloze, ili me samo želi nasmijati kako bi me oraspoložio. No tada sam vidjela crvenilo na njegovom licu. Još uvijek je gledao u pod.

Kako to misliš „tvoja“?
Ma.. ovoga.. nije baš moja.. ali.. ovoga..ma ipak je ostala jednom.. ma cura.. ali.. nisam ti lagao.. ma.. ja sam oprao to.. ovoga.. ma.. ma.. ma.. ma daj mi to!

Okrenuo se i brzim koracima ušao u sobu. Ostala sam još neko vrijeme gledati ta njim. Kako on to misli da je odjeća njegova. Ipak se radi o izazovnoj ženskoj odjeći, a karneval pod maskama nije u ovo doba godine. Ajme, o čemu on to govori. Što mu se sada to mota po glavi? Ženska odjeća? Ima li to veze s njegovim novim poslom? Ili? Što bi još moglo biti? Možda je ipak lagao pa je ostala nekoj djevojci? Ali čemu ovakva laž? Samo se još više ukopava. I zašto se zaboga tako zacrvenio. Od kada znam za njega nikada mu nije bilo ovako neugodno. Moram podhitno saznati istinu. Ali kako? Ako ga pitam, neće mi odgovoriti.. Ili će se laži gomilati. Nemam drugog izbora. Pokušat ću kasnije još razgovarati s njime a sada sam morala pripremiti većeru.

Dok smo jeli, promatrala sam Marka koji je zamišljeno prebirao po tanjuru s hranom, nije ni komadić stavio u usta.

Matea, osjećam tvoj pogled. Gle, čudno sam regirao. Odjeća je davno ostala jednoj djevojci i tek se sada vratila u grad pa sam ju oprao da bih joj ju vratio. Ništa ne skrivam, zaista.

U redu je.

Da, zaista ništa ne skriva. Zato je i gledao u tanjur dok mi je to govorio. Kao, kao da nešto skriva.. Taji.. Ali što? I što je to toliko veliko da je u jednom trenutku radije odabrao da mislim kako posjeduje žensku odjeću nego da mi kaže istinu? Pustit ću ga da misli da sam povjerovala ali ću pripaziti na njegove postupka. Neka sada u miru pojede nešto.

Iz Markove perspektive..

Kako mi je za većerom bilo neugodno pred Matejom, što li je samo mislila o meni.. I to sve zbog nje. Koliko sam joj puta rekao da nosi moju odjeću jer samo tako Mateji neće biti sumljivo kada primjeti odjeću u kupaoni. Do sada još nije primjetila kako je moje odjeće više nego prije. Ali ovo?? O čemu je k vragu razmišljala kada je išla prati tu svoju odjeću u našoj kupaonici. Morat ću opet razgovarati s njom o tome. Jer, ako se opet ponovi, siguran sam da će me Matea odvesti psihijatru. Ipak, bolje za nju da ne zna istinu, to bi ju samo dotuklo.
20:32 , Komentiraj { 56 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
  ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Tišinina priča

Ovo je uvod - X. Zaboravila sam lozinku, pa sam morala napraviti novi blog.

Priča je posvećena:
*jednoj Barbari*-koja me stalno tjera da pišem i koja je pomogla oko otvaranja ovoga bloga
*jednoj Matei*-koja je moja najbolja prijateljica i po kojoj je nazvana glavna junakinja
*jednoj Josipi*-koja je najbolja seka koju netko može poželjeti
*jednoj Klari*-koja me naučila puno o ljubavi
*jednom Ivanu*-koji me voli i uz mene je bez obzira na sve
*jednom Andriji*-koji zna da je krava dobro, ali ne zna kako se na engleskom kaže ta riječ
*jednom Marku*-po kojem je nazvan drugi lik, i koji je jako dobar prijatelj

Matea

Image and video hosting by TinyPic

Klara

Image and video hosting by TinyPic

Marko

Image and video hosting by TinyPic

Nela

Image and video hosting by TinyPic

Danijel

Image and video hosting by TinyPic



guilty.
Juliet K. Darling™ and help