ponedjeljak, 30.06.2014.

Šalice sa natpisima- odlično rješenje za oživljavanje ureda ili doma

Tvrtke ulažu već desetljećima u tiskanje na šalice kao promotivni materijal, te su tako postale jedan od najprodavanijih proizvoda. Šalice su predmet za svakodnevnu upotrebu, jednostavne su, praktične i izdržjive, na sebi mogu imati tiskani logo, poruku i kontakt podatke tvrtke i tako biti izložene velikom broju ljudi. Ukoliko tražite pravu vrstu šalica za proizvodnju vlastitog asortimana, ovdje su top tri vrste keramičkih šalica.

Vrste šalica

Obične okrugle šalice
Ova vrsta šalica se najčešće vidi na sajmovima, izložbama, konferencijama i u trgovinama. To je najčešća vrsta šalica za tiskanje raznih poruka ili slika. Možete ju pokloniti nekome za rođendan ili primjerice kupiti nekome za uspomenu. Na raznim sajmovima možete takve šalice dati besplatno zainteresiranim kupcima i koristiti priliku da ih privučete te da im kažete nešto više o vašem poslovanju.

Ove šalice imaju korporativni izgled i veliko područje za tiskanje tako da vaš brend može dobiti maksimalnu izoženost, što je idealno za to da novi kupci zapamte vaše ime tvrtke i potencijalno možda kupe vaše proizvode ili usluge.




Šalice sa srži

Ukoliko želite impresionirati klijenta ili neku drugu i posebnu osobu, sa zapanjujućom i elegantnom šalicom, onda je ova vrsta pravi izbor za vas. Nju možete uskladiti sa svojim brend bojama i lijepo ukrasiti te će se ona uvelike razlikovati od ostalih šalica. Promotivne šalice su prilično velike, tako da bi trebali razmisliti možda o stavljanju nekih slatkiša unutar šalice kao dar za dugoročne klijente ili čak i za vaše zaposlenike. Gesta je svakako izraditi pozitivan odnos i djelovati kao poticaj za klijente da i dalje kupuju vaše proizvode.



Foto šalice
Foto keramičke šalice mogu otići dalje kada je u pitanju marketing, upravo zbog toga što imaju mogućnost za tiskanje slika na šalicu. Oni pružaju najjasnije poruke za vaše klijente, jer im iz prve ruke, pomoću slika možete dočarati bit vašeg poslovanja. Niti jedna druga vrsta marketinga ne nudi ovakvu izloženost za razumnu cijenu. Također, ni kvaliteta se ne smije predvidjeti, i mnogi klijenti, prijatelji i obitelj će to cijeniti.



Šalice možete koristiti kao promotivni materijal za vaše poslovanje ukoliko ste vlasnik neke tvrtke, a osim toga idealne su i kao poklon te kao dekoracija u domovima ili uredima. Tisak na šalicama može biti personiziran vašim željama, dakle možete stvoriti svoj vlastiti komad dekora.

Šalice s natpisima kao dekoracija


1. Držači za cvijeće
Iako to nije uobičajeno korištenje, ali tiskane šalice možete koristiti kao držač za cvijeće. To vam se možda čini čudnim, ali za one biljke koje su malene i koje mogu ostati u saksiji je ovo odlično rješenje. To je sjajan način da se oživi ured ili bilo koja prostorija u vašem domu. U nju možete staviti bilo koje vrste biljaka, kao primjerice, malenu ružu, bršljan, ljubičicu i mnoge druge. Osmisite svoju vlastiti tisak na šalici, sa svim vrstama boja i dizajna i vaše biljke će zbilja propukati i oživjeti.



2. Stalak za uredski pribor
Ako niste ljubitelj ispijanja kave ili čaja, još uvijek možete naći način za što koristiti vašu lijepo tiskanu šalicu. Uvijek ih možete koristiti kao nositelja pomagala, odnosno, u nju možete staviti razne male i kompaktne stvarčice, kao što su primjerice kalendari. Osim toga, u šalicama sa natpisima i slikama možete držati spajalice, olovke, gumice, dodatne spojnice i sve ostale sitnice koje su vam potrebne za korištenje tijekom dana.




Koje boje i slike koristiti?


Najlakši način za korištenje tiskanih šalica je ukrašavanje i dizajniranje u jarkim bojama i sa nezaboravnim slikama. Poznato je da boja utječe na vaše raspoloženje, pa zašto ne oživite svoj prostor sa bojama koje će vas podići i učiniti sretnim? Jake boje znaju probuditi ljude, te oni tada budu življi tijekom cijeloga dana

Postoji mnogo načina kako da u svoj radni prostor ili dom dodate neku sitnicu koja vam neće drastično promjeniti život. Tisak na šalice je odlično rješenje. Osim što na šalice možete stavljati razne fotografije, također možete koristiti razne motivacijske izreke. One su izvrstan jednostavan i jeftin način kako da uljepšate svoj radni ili kućni prostor. Možete ih naručiti da vam naprave šalicu po vašoj vlastitoj želji i sa izrekom koja je vama posebna. Često ćete kod raznih tvrtki koje se time bave naći već gotove šalice, sa već unaprijed izrađenim dizajnom, izgledom i idejom za vas kao kupca. Ukoliko ste kreativni, dizajniranje vlastite šalice vam neće biti nikakav problem, stvorit ćete šalicu kakvu želite, sa nekom izrekom koja će vas motivirati za daljnji rad.

Nisu vam potrebni novci i novci kako bi osvježili svoj radni prostor ili neku prostoriju u vašem domu. Niti preuređenje doma ne mora biti težak zadatak. Uz običnu šalicu sa printom, bilo da na nju stavite neku fotografiju ili motivacijsku izreku, možete oživjeti bilo koji prostor, uključujući i svoj ured. Ukoliko ste vlasnik tvrtke, šalice sa natpisima koristite kako bi povećali svoj profit, a ujedno zadovoljii svoje klijente i zaposlenike. To je jedan od načina kako da privučete kupce, kako bi se sjetili vaše marke i lako vas kontaktirali.

- 08:00 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 27.06.2014.

Šalice kao odličan promotivni proizvod za vaše poslovanje

Sve tvrtke žele biti ispred konkurencije i držati svoj posao u procvatu. Oglašavanje je najbolji način da ostanete povezani s ljudima. Stavljanje reklame na velike plakate, reklame na televiziji, tisak i distribucija letaka i slično su neki od načina oglašavanja. Međutim, ukoliko ste vlasnik male tvrtke ili ako ste tek započeli svoj posao, onda je oglašavanje vrlo bitno za vas. Ukoliko je ovaj način financijski skup za vas, distribucija proizvoda se smatra jednim od najboljih i jeftinijih načina oglašavanja.

Distribucijom šalica sa tiskom, kao svoj proizvod možete dobiti više novih kupaca na svoju stranu. Prilikom odabira proizvoda, morate uzeti u obzir korisnost koju taj proizvod pruža. Ako odaberete proizvod koji se ne može koristiti svaki dan, onda će taj proizvod dulje vrijeme stajati u skladištu i ljudi će zaboraviti na njega. Šalice su predmet koji ljudi koriste svaki dan.

Šalica je predmet za svakodnevno korištenje jer ljudi vole imati šalicu svog omiljenog napitka u ranim jutarnjim satima svaki dan. Ova činjenica je učinila to da šalica postane najpopularniji promotivni proizvod. Kupnja jeftine a kvalitetne šalice nije moguća. Ukoliko želite da šalica bude izvrsne kvalitete, onda ju morate malo više platiti. Na šalice otisnite logo svoje firme ili slično, jer će onda ljudi zasigurno zapamtiti vašu tvrtku za duže vrijeme.

Darivanje šalice sa tiskom, kao promotivni alat, je siguran način da potencijalnim kupcima ostanete u pamćenju na duže vrijeme. Postoje različite stvari koje mogu biti distribuirani kao proizvodi. Međutim tiskane šalice su jedan od najtraženijih promotivnih materijala. Mnoge tvrtke daju olovke, upaljače, kape i slično kao promotivne proizvode. Međutim, šalice sa tiskom nemaju nikakvu konkurenciju, kada je riječ o dnevnoj korisnosti.

Možete ispisati ime svoje tvrtke i neke misli ili poruke na šalicu od kave. Dajući daleko personalizirane proizvode, možete stvoriti posebno mjesto u umovima vaših kupaca. Obratite pozornost na kvalitetu promotivnih materijala. Jer ako su vaši proizvodi izdržljivi, kupcima kojima ih darujete duže vrijeme će ih imati kod sebe. Šalice za kavu ili čaj su prava stvar za promociju jer bilo da ljudi koriste vaše šalice u svojim domovima ili uredima, postoje velike šanse da će ih vidjeti i mnogi drugi ljudi, a postoji i mogućnost da neki od njih postanu vaši kupci u budućnosti. Tako možete zadovoljiti svoje postojeće klijente i povećati svoje šanse za privlačenje potencijalnih klijenata u isto vrijeme.

- 08:30 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.06.2014.

Šalica- predmet za svakodnevno korištenje

Šalica je postala vrlo popularna među ljudima. Šalica je osnova za svakodnevno korištenje, jer što god žeite popiti koristit ćete ju. Mnogi ljudi ih vole kupovati kao poklon ili sebi kao suvenir i za uspomenu. Tisak na šalicama je raznovrstan, dakle kakvu ćete kupiti ovisi o prigodi ili vašem ukusu. Osim toga, šalica je postala značajan predmet za poslovanje. Svaka osoba ima posebnu i omiljenu šalicu za korištenje u svom životu.

Kada ljudi idu na posao, oni uvijek imaju nešto bez čega ne mogu živjeti. Ne, ne govorim o mobitelima ili ključevima automobila, već govorim o šalicama. Bilo da su to šalice za kavu ili šalice kao promocijski materijal za reklamiranje, ili kao uspomena sa putovanja. Najpopularnije su šalice kao uspomena sa putovanja, jer ljudi njih najčešće kupuju kao poklon ili za sebe, međutim ni ova ostala namjena nije manje važna. Ljudi vole višekratnu uporabu šalica, jer im omogućuje da ispijaju kavu dok idu na posao ili dok su na svom radnom mjestu.

Osim toga, šalice su jednako dobre i za okoliš. Umjesto da idete u kafić i dobijete šalicu kave koju ćete kasnije baciti, imajući svoju vlastitu keramičku šalicu nećete štetiti okolišu jer ćete je koristiti iznova i iznova.

Turističke i promotivne šalice
Turističke i promotivne šalice su velika prilika za vaše poslovanje. Kada želite informirati tržište o svojem poslovanju, trebate se koristiti šalicama kao promotivnim materijalom. Turističke šalice su velika prilika jer omogućuju da pružite svojim klijentima ono što žele, dok u isto vrijeme oglašavate svoje poslovanje. Razmislite o ovome: kada poklonite kupcu takvu šalicu, on će tu šalicu koristiti na dnevnoj bazi, dakle svaki dan će ga podsjećati na vaše poslovanje i na vas. Osim što vide šalicu, vide i vaše ime na njemu.

Promotivne šalice za kavu imaju dugoročne i kratkoročne utjecaje na poslovni marketing. Ako želite reklamirati svoju tvrtku i poslovanje, trebate obratiti pozornost njezinom izgledu. Na šalicu tiskajte vaš logo i ime tvrtke, i pripazite da slova ne budu sitna, već da budu uočljiva i u upadljivim bojama. Šalice moraju biti privlačne za vaše klijente i tako će se oni uvijek rado vraćati u vaš dućan upravo zbog toga.

Osim što ih možete pokloniti svojim potencijalnim kupcima, možete ih darovati i svojim zaposlenicima. To može stvoriti dobar odnos između vas i vašeg zaposlenog. Osoba koja primi takav dar je nagrađena. A kao što svi znamo, većina ljudi voli biti nagrađena. Iz toga razloga možete koristiti šalicu sa tiskom kao promotivni alat i nagraditi svoje zaposlenike.

- 10:10 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2014 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (5)
Lipanj 2014 (3)

Opis bloga

Linkovi