Tip S Gitarom

utorak, 12.04.2005.

Zakljuchani pred vratima

Danas nam je bila zamjena iz HRV-a
neka luda ženska s red kosom koja ce biti
cijeli tjedan. ajoj
(moj frend dobio sulju)
Dobio 5 iz matike iz ispita
inache, trebali smo pisati KONTRU iz ingliš(rota)

vratim se doma i nitko nema kljuc i nista mi cekamo(Dunjkaaaa i Ja)
eto to se dogodi nespretnima
i nakon 30 min dolaze mama sa sestrom (mlađom)
napokon mi pomislimo KLJUCH
i (aleluja) ugledali smo hodnik (nish posebno u njemu)
Tada sam ishao po kruh............
SUTRA IMAM ISPIT IZ GITARE

BRRRRRRRRRRRRRRR........

eto sutra imam ispit i iz povjesti

brrrrrrrrrrr

- 19:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Tu ću pisati kaj mi se svaki dan događa. Čitajte me!!

    jedan blog


    Ovo je moj 1. blog a odite na moj 2. blog .Ondje je puno gore (od dizajna pa do desnog clicka pa m(j)uza pa brojać pa catterbox..... )
    ˝zovem˝ se đuka(c), mnogo poznatiji pod imenom
    Juraj.











    [ Try right-clicking the image and then the text link below ]




    Text Link


    Free JavaScripts provided

    by The JavaScript Source







    bilo vas je ovoliko ovdje:
    Free Website Counter
    evo skinite si kaunter










    HTML i CSS tutoriali

Linkovi


  • tofu

  • borg

  • odlukaaa






  • BOXSEVII

    • nema kopiranja
      probajte desni klik!!!!
      sala naravno


















      [ Try right-clicking the image and then the text link below ]




      Text Link


      Free JavaScripts provided

      by The JavaScript Source












      Free Links from Bravenet.com
       Free Links from Bravenet.com








      Free Calendar from Bravenet.com
       Free Calendar from Bravenet.com














      Free Message Forum from Bravenet.com
       Free Message Forums from Bravenet.com






      Free Java Chat from Bravenet.com
       Free Java Chat from Bravenet.com





    Another Brick in The Wall & copyright;)

    • We don’t need no education.
      We don’t need no thought control.
      No dark sarcasm in the classroom.
      Teacher, leave those kids alone.
      Hey, teacher, leave those kids alone!
      All in all it’s just another brick in the wall.
      All in all you’re just another brick in the wall.

      We don’t need no education.
      We don’t need no thought control.
      No dark sarcasm in the classroom.
      Teachers, leave those kids alone.
      Hey, teacher, leave those kids alone!
      All in all you’re just another brick in the wall.
      All in all you’re just another brick in the wall.



      1.
      Isla plavusa avionom u New York. Imala je kartu za drugi razred, ali je sjela u prvi. Dodje stjuardesa i kaze joj da se mora prebaciti iz prvog razreda u drugi.
      - Ne, meni je ovdje dobro.
      Dodje kopilot i ponovi joj isto.
      - Ne,ne, meni se ovdje svidja.
      Dodje kapetan i nesto joj sapne u uho. Plavusa se digne, kaze:
      - Pa sto mi to niste odmah rekli, i ode u drugi razred.
      Pitaju kapetana:
      - Sto ste joj rekli?
      - Da prvi razred ne ide za New York.

      2. Dvije se plavuse srele na tramvajskoj postaji:
      jedna je cekala broj 1,a druga 7. U to naidje tramvaj broj 17 i one sretne u glas povicu:
      -Bas fino mozemo ici zajedno.

      dijamant

      Green day inaće ne slušam ali..... eto