nedjelja | 17.09.2006.
Apollo 13

Nisam umrla,ako ste to mislili samo nisam imala inspiracije ni volje za pisanjem posta.Ali eto šta je tu je.Nisam baš najbolje,prehlađena sam,kašljem,kišem, i nos mi curi ko da imam rijeku Missisippi u njemu.Inače je sve superdead Nedavno sam na televiziji gledala film Apollo 13 i ostavio je tako dubok trag na meni da eto, već dva dana ko luđak po internetu tražim sve što ima veze s tim filmom i misijom.Ako itko ima bilo kakve informacije neka kaže!Ukratko:tema filma je put na Mjesec.Posada Apolla 13 je trebala sletjeti na Mjesec drugi put u povijesti.lansiranje je bilo uspješno i Apollo 13 je na putu prema mjesecu no nakon nekog vremena dođe do ekspolzije u spremištima kisika i on počinje curiti u Svemir.Gube kisik i energiju.

"Huston we have a problem!"

Kontrola leta uskoro odlučuje da je nemoguće sletjeti na Mjesec jer Oddisey(letjelica) umire te da se moraju vratiti na Zemlju.Ali kako???????sve ću vam napisati kada skupuim podatke i vjerujte mi da bi trebali pročitati jer je full zanimljivo.


--------FILM JE SNIMLJEN PO STVARNOM DOGAĐAJU------------I glumi Tom HankscerekcerekEnivej,update za par sati.......ili dana,hehehehPozdrav Đereku,Matei,Debelom Golubu,Petrovom Uhu i svim ostalim......

<< Arhiva >>