Duša citati - Susret s djevojkom

petak , 28.12.2018.

Citati o duši










Click here: Duša citati






Njegovo zadiranje u najmračnije delove ljudskog srca, zajedno sa nenadmašnim trenucima prosvetljenja, imaju ogroman uticaj na književnost 20. O složenima i da ne govorimo.



duša citati

Platon Hrabrost je vrsta spasa. Kad bi se njome pohvalio, više ne bi bio skroman. U tome je tajna... Vratio se i terao ih u čopor.



duša citati

Citati o ljubavi koji će vas dirnuti u dušu - Voli jako kada već možeš voljeti.



duša citati

Znala je da ju samo iskoristava i svi su joj to govorili, ali... Ali ipak nije vjerovala u to, nije mogla. Previse ga je voljela da bi to mogla prihvatit. Vjerovala je njegovim lazima. Vjerovala je da ju voli i cekala ga je, dugo. Sto ga je vise cekala to ga je manje voljela, ali se i dalje nadala. Bio joj je najbolji prijatelj, … brat, decko, sve sto je mogla pozeljeti. Sve je druge odbacivala zbog njega. Nije ga htjela izgubit, nije ponovno htjela bit povrijedena. Povrijedio ju je kao nitko. Ali, ono najgore je to sto se i dalje, unatoc svemu i dalje se nadala. Jedan poziv, jedna poruka, sve bi rijesila. Da i dalje ne mogu bez tebe. Da i dalje zaplačem na našu pjesmu. Da me svatko podsjeća na tebe. Da nikada zapravo ni neću moći bez tebe. Zašto mi to govore? Zašto još više … podsjećaju na sve što je između nas bilo? Zašto svaku večer proživljavam svaki naš trenutak koji se pamti. Ne mogu bez tebe. Kažu mi da ćeš mi ti uvijek biti ta prepreka za potpunu sreću. Jer samo ti i jesi moja potpuna sreća,ali takva su vremena,takvi su ljudi,ne shvaćaju što rade,i koga zapravo vole. Ja te samo želim nazad. Tebe,nas,naše uspomene,naša mjesta,naše zagrljaje s leđa,tvoje poljupce,želim sve nazad. Uvijek si bio i ostat ćeš moja najveća želja. Dobra si ti cura i znaš koliko je on dobar prema tebi. Zaslužujete jedno drugo, promijenila si ga na bolje, na puno bolje. To veliki korak koji si napravila za sebe i za njega. Ljepotice, nemoj si dozvoliti da … izgubiš osobu kojoj si sve. Znam da ga u dubini duše voliš. Vjerujem u tebe, u vas, znam da možete uspjet zajedno. Nemoj si dozvoliti da se kaješ što nisi iskoristila tu priliku sreće, njega. Jer samo u njemu imaš sreću koju zaslužuješ. Ljubav koju ti je rijetko koji dečko, priznaj, pružio. I teško ćeš naći dečka koji će osjećati takvu ljubav prema tebi, potpunu. Mala, ti si njegov svijet i ako izgubi tebe, tog svijeta više neće biti, neće biti njega. Budi sretna, ali s njim. Ne dopusti da ti sreća pobjegne, nemoj postati prazna i hladna osoba poput mene. Nemoj, možeš imati više puno od te praznine. Možeš imati ljubav o kojoj mnoge djevojke samo sanjaju. Sada imaš priliku, zgrabi ju. Hajde mala, pusti klošare, oni dolaze i odlaze, a dečki kakav je on... Samo takvi ostaju pored tebe, zauvijek! Trebam te sada i zauvijek. Nedostaje mi sve, nedostaješ mi ti. Kako to i inače ide. Ali shvatila sam nakon nekog vremena da to više nije samo moj najbolji prijatelj već nešto puno više. Bio je uvijek tu za mene, podupirao me u svemu, davao mi savjete, ali na poseban način, uvijek je bio tako brižan u svemu što je radio. I pokušai … smo imati nešto više od prijateljstva, ali kada je došlo do toga ja više nisam bila sigurna želim li to. I prekinuli smo sve. Primjetila sam da se promijenio. Postao je hladan i grub prema meni. Ispočetka nisam razumjela što mu to znači, ali na kraju je priznao da me još voli. Iako nisam bila… Ni jedno ni drugo. Ni stranci, ni prijatelji. Imali smo nešto nedefinirano, ali ipak slatko. Uživali smo u ljubavi koju smo uspješno skrivali od naših poznanika. Spojili smo nešto nespojivo, njegovu ludost i … moju smirenost. Samo sa njim bila sam slobodna na sve moguće načine. Od svega voljela sam njegov osmjeh, onako tajan da ga samo ja razumijem. Taj beznačajni osmijeh uljepšao bi mi dan. I nakon toliko vremena vjerujem da nije bio lažan. On se promijenio, a onoga slatkog osmijeha nije bilo za mene, nego za sljedeću curu koja se našla u njegovom životu. Onaj čovjek ukrao mi je srce koje sam tako pažljivo čuvala i ostavio ga nakon toliko vremena. Tebi nikada neću biti dovoljna samo ja zar ne? Uvijek ćeš tražiti neku bolju, ljepšu, zgodniju, zanimljiviju... Znam da nisam ono što očekuješ od mene da budem. Ali tražit ćeš neku koja će te i voljeti zar ne? Jer ja te volim onako kako te nijedna druga nikada neće. Ali ti to očito ne vidiš. I žao mi je, da. Jer ćeš jednoga dana shvatiti sve i požaliti, ali mene tada neće biti. Znam da još uvek tražiš opravdanje za sve što ti je uradio, za sve što ti je rekao. Znam da ga braniš od svih. Znam, da za svaki poziv pomisliš da je njegov. I znam da se razočaraš kada vidiš da … nije. Nisam slep, vidim tvoj osmeh kada ga spomenemo. I čujem kako ti glas zadrhti kada izgovoriš to ime. Znam, dobro znam, da bi ti sve dala, uključujući mene i ove moje reči, da ga još samo jednom zagrliš. I sanjaš ga svaku noć. I mrziš sebe što ga nisi ni pokušala zaustaviti, što mu nisi rekla da ostane. Znam ja, da kad si sama misliš gde je on. I da se brineš. Zato ti ne volim pričati kada ga vidim.. Voliš ga, još uvek.



Srodne duse/ Blizanacke duse (Twin flames)
Iz vatenih želja rađaju se mržnje, razdori, nesloge, bune ratovi. Znam da nisam ono što očekuješ od mene da budem. Platon Demokratija prerasta u despotizam. Heraklit Oni koji traže zlato, moraju prekopati mnogo zemlje da bi našli malo zlata. Zaborav je težak samo za one koji imaju srce…” — „Ležaću po ceo dan u travi i gledaću u nebo. Dvadeset i osmi septembar,sedam sati uveče. No, prava srodna duša je ogledalo, osoba koja vam pokazuje sve što vas sputava, osoba koja dozvoljava da primijetite samog sebe kako biste mogli promijeniti vlastiti život. U stvari, kad skupimo toliko iskustva da bismo mogli da budemo savršeni ljubavnici, tada smo već previše stari da bismo se mogli njime koristiti. Nedostaje mi sve, nedostaješ mi ti.

[Seks BiH , Matorke iz Bosne|Starije gospode traze muskarce“|Ona trazi njega facebook]






Oznake: Fjodor, Mihajlović, dostojevski, &, citati, i, izreke

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.