Erotske price kategorije - Lijepe djevojke

ponedjeljak , 24.12.2018.










Click here: Erotske price kategorije






Svi znaju da je obožavam i obično, radi nekog poštovanja, verovatno, kad ja dodjem, tu niko ne sedi, ne bi li meni drago mesto bilo slobodno za sedenje. Cesto sam je krisom posmatrao razmisljajuci kako bi se ponasala na mome kurcu. Jedne julske nedelje oko podne, nazva ona mene telefonom... Elem, dogodilo se to u Brckom gde sam tada, pre oko dvadesetak i kusur godina, radio u jednom Institutu..



erotske price kategorije

Uzeo sam sve radove i sa profesorkom otisao do njenog stana. To interesovanje prvi put je pocelo kada sam usao u maminu sobu i na fotelji video najlon carape. Našla sam skromnu studentsku sobu za 50 evra u Žarkovu Dolazim iz jednog malog mesta u Šumadiji.



erotske price kategorije

- Pokazalo se da je mala prava nimfa.



erotske price kategorije

Zivim u jednom malom mestu zajedno sa svojim roditeljima. Roditelji su ljudi koji su se uvek trudili da mi nikad nista ne nedostaje, pogotovu mama. Jos kao mali sam vise bio privrzen majci, a kako je vreme prolazilo ta privrzenost je bila sve veca. Trenutno imam 19godina, i idem na fakultet. Bilo je to u ranom pubertetu kada sam poceo interesovati se za starije zene. To interesovanje prvi put je pocelo kada sam usao u maminu sobu i na fotelji video najlon carape. U stomaku mi je pocelo da struji a u glavi jako da tutnji. U prvi mah sam se postideo, ali odlucih da carape uzmem u ruke. Pazljivio sam ih uzeo vodeci racuna kako su stajale da bi ih tako i ostavio. Prineo sam medjunozje nosu i pomirisao, do tada me u zivotu nista nije toliko uzbudilo. Ceo sam se tresao, carape sam vratio na mesto i trceci otisao do kupatila. Izdrkao sam kurac kao nikada u zivotu. Od tog dana moj zivot se promenio. Poceo sam majku posmatrati kao sexsualno bice. Moja mama je zgodna zena velikih i zategnutih grudi trcave i oble guze jakih i dugih nogu. Cesto je mamila uzdahe ne samo lekara u domu zdravlja u kojem je radila vec i pacijenata o kojima je i brinula. Posebno sto mi se svidjalo na njoj su bile duge i jake noge koje je cesto volela isticati noseci kratke teksas suknjice zbog cega se otac znao veoma ljutiti. Naravno ja nisam imao nista protiv da mama sedi na stolici prekrstenih nogu jer su tada njene butine bile u punoj lepoti. Znao sam da mama kad god dodje s posla ide u svoju sobu da se presvuce, to je bila prava prilika da osetim miris zrele picke cija se toplota jos uvek osecala na carapama.



Erotski Film katarina
Sedoh na fotelju, jer mi je tu najudobnije da sedim kad dodjem kod nje. Gresno lepa i zgodna, uvek u crnom valjda je zalila muza? Možeš i poštom da naručiš ako te sramota da kupiš u radnji. Ono što je meni ostalo u sećanju pre početka studija bilo je siromaštvo moje porodice i velike teškoće da mi plate studije. Caskala je nesto veselo, nisam je bas cuo, nisam ni ukus kafe osecao, samo sam njuskao njen miris kojim je cela polumracna prostorija bila ispunjena... Matori se nije dao iznenaditi. Stevan je odmah otišao u vodu a nas dve smo se sunčale i pričale. Jedva sam cekala da mogu oblaciti haljinice i suknjice.

[Sexy shop podgorica|Viskovic dalibor|Agencija za upoznavanje so sweet]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.