Karike kompresora imt 539 - Brzog datiranja

petak , 28.12.2018.










Click here: Karike kompresora imt 539






Ocigledno da si se postar malo presao sto se tice noznog gasa 539 jel ja nisam pisao na toj temi ama bas nista. Ovo je jednostavnije nego sve prepravljati ali kako tko oće.. Hajde ako budeš zadovoljan stavi još koju sliku da vidimo detalje, pretpostavljam da treba i nekih releja i sl...



karike kompresora imt 539

Evo kod nas i kise pa cu naci malo slobodnog vremena da uslikam sve detalje pa tako ce svaki komentar biti na mestu. Evo sada sam promenio četkonosač na anaseru tj stavio sam fapov pa ću da vam javim kakvi su rezultati.



karike kompresora imt 539

- Sastavljali su moje razni majstori.



karike kompresora imt 539

Fi 91,478 standard imt 533,539,560 kpl 1. Petoletka FI 74 kpl 850,00 Din Set karika kompresora Pr. Petoletka FI 90 kpl 1. Petoletka FI 75 traktori kpl 1. Petoletka FI 75 kpl 1. IMT 577 Tam 75 4kom u kpl kpl 2. IMT 539 linijska 3kom u kpl kpl 1. IMT 539 rotaciona pumpa 3 kom u kpl kpl 1. UŽA kom 810,00 Din Čaura osovine trkača umesto ležajeva s. Turski kom ,00 Din Hladnjak IMT 577 turski kom ,00 Din Brava leva traktorska Agis Slovenija kom 2. Duže 580mm kom 960,00 Din Crevo hidraulike volana IMT n.



Imt 539 daljinsko paljenje
Prvi put kada sam otvorio bile su mokre, propustao semering iz diferencijala. Moj traktor fabricki nije kocio kako treba, kao i jos dosta 560 i 577, ima izuzetaka da koce dobro.... Razlika jeste velika kud i kamo bolje pali nego na onaj njegov. Licno sam video na imt 539 tip odradio prednju vucu i za prolaznu ocenu je. Ugradnja na motore sa direktnim ubrizgavanjem, koji imaju izdubljene klipove je jako komplikovana, ili čak nemoguća, jer se tamo mora bušiti glava motora, pod određenim uglom, i mora se paziti da neuhvati neku od šupljina glave. Prvo volio bi da bolje pali, a drugo i izazov mi je da to radim.

[Poznanstvo s Facebooka: Ubio tinejdžericu nakon samo sedam sati!|Sex oglasi Rijeka|Najbolje strancie za upoznavanje]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.