O meni:

ime: Valentino
prezime:Tutić
nadimak:Tino,Tuta.
razred:8.e
mjesto.Novska,
zivim u Bročicama
frendovi:Marko,Campi:
Vizjak,Domagoj,Kruno,
Duffy....ima ih još puno!
frendice:Mirela,Dunja,Raska,
Slađana,Ivana Šašković,
Ivana J. Ana.C........
slusam:hip-hop,rock
naj pjevac:50 cent,Eminem,
Thompson......
treniram:nogomet,stolni tenis;
idem na breakdance i dvd.
naj sport:nogomet,rukomet,
skijanje...
naj nogometas:Cristiano Ronaldo,
Da silva,Modrić
naj klub:Schalke,Hajduk,Milan.
naj predmet.geografija,biologija.
Volim:sve sto vole mladi naravno, cure,
glazbu.,Subočanke......
ne volim;decke naravno,skolu,
spavanje,umisljene ljude!!!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (10)
Veljača 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slika: ×

Opis bloga

.......................

Linkovi

http://metalka1993.blog.hr
http//sasa14.blog.hr
Http//osmanka16.blog.hr
http//stupidgirl.blog.hr
http//facax.blog.hr

ponedjeljak, 12.05.2008.

bok ljudovi

Bok svima koliko vas ima!! Evo da i ja opet napisem moj post!!
Ivana je dosla iz bolnice;wee. Da vam opisem prosli tjedan.
U utorak sam imao maturu; pisao sam geografiju i povijest...
mislio sam da ce biti tesko ali ja sam to bez problema napisao...
pa sam onda u cetvrtak pisao maturu.tj. engleski.
bilo je malo teže...
u petak smo ja i Duffy isli u novsku biciklima....
Policajac nas je lovio po parku itd itd...heh.
u subotu sam isao na utakmicu...igrali smo protiv Brestače,
sve jue bilo dobro dok mi jedan nije uklizo pred golom i
ja pao na glavu i tocnije;u nesvijest...
Malo su me polijevali vodom...bio sam cijeli mokar ali preživio sam...he he..
Joj tu večer su me izgrizli komarci...sve me svrbi...da...
U nedjelju sam bio u Subockoj...ponio sam role pa smo se ja i Ana.C. rolali....
Bio je pumpy s nama...Pozvan sam na krizmu kod njega i kod Mirele...
Nadam se da ce bit dobra muzika na krizmi...
e da i sinoc sam pojeo malo previse onih bombonjera sa alkoholom "griotte",
pa sam se sinoć ispovraćao,da aliu sad je sve ok.
Misli da bi bilo dosta za ovaj put...
Pozz svima koji mi komaju i hocu barem 50 kommova....
Posebno pozzzzam Mirelu;Anu;Pumpya,Luciju.P.;Duffya,ivanu.J.,Slađu...
Kisssssss.............................................................svima.............................



~ komentiraj (33) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.