Tinns

15.02.2006., srijeda

...Sretno Valentinovo!...

Kad je Teica jučer došla kući… zazvonio je telefon! Zove Lidija… Je li bila kutija? Ona nije bila u školi!
Za čas zove Alan…Jel bila kutija?
Ne, nije bila … Ana ju svake godine stavi, a ove godine nije imala vremena!... I nitko ju nije stavio!
Tea se ljutila… ma zašto se nitko drugi nije sjetio… pa ne mora uvijek Ana misliti o svemu, nije ona jedina profesorica u školi!
I evo…. Nije bilo pisama za Valentinovo!
A baš je lijepo kad dođu pisamca u razred…

Mama, a imate li vi kutiju kod vas u školi?
Nemamo!
Ma , nemoj me zezati…. Kad ideš u školu? Evo sad ću ti je ja napraviti!!!
I tako je i kod nas u školi osvanula kutija za pisamca… najljepša od svih kutija koje su ikad napravljene!

I pita Tea Alana….A jel ima kod vas na faksu kutija?... Onda su se pola sata valjali od smjeha!
Poslije me pita Teica… ako ja upišem arhitekturu sljedeće godine… šta misliš … mogu li ja staviti kutiju… jel bi imao netko od profesora nešto protiv!?
I tako da znate… ako sljedeće godine na arhitekturi osvane kutija za pisamca na Valentinovo… moja Teica se uspjela upisati na faks koji želi!

- 06:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi