http://i34.tinypic.com/fmrk40.png

29.07.2008. u 16:18 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Na pocetku ovog lista neka sreca blista neka blista neka vene radi vjecne uspomene!

Spomen ti pisem sjecanja radi necemo uvijek biti mladi mozda ce sudbina srecu da brise mozda se necemo vidjeti vise zato ti pisem spomen taj da nasemu prijateljstvu ne bude kraj!(SAMO ZA MOJU IVANU VOLIM TE PUNO I JEDVA CEKAM TVOJ DOLAZAK U KORENICUkisskiss)

Ovdje je noc svuda je tama dusa bez tebe je sama! Nebo je tamno mjesec drijema kako je tuzno kad te nema!tuzan

Svi govore da je najljepse u rauju, a ja sam sigurna da je ljepse u tvom zagrljaju!!!!!!!!!

Zivot je bez tebe kao dan bez sutra kao noc bez jutra kad ti je dusa prazna samoca je najgora kazna!Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

(NE)VOLIM

Volim - sunce, kisu, pizzu, smijati se, brbljati, pjevati, plesati, glupirati se, more,planine, prirodu , plazu, romantiku, citati(pogotovo zagorku), pisati - pjesme,price frendove, roditelje, bracu, sestru i sve one koji citaju moj blog i btw tinolovka thanks na komentaru pussa svima bokickiss

Ne volim - kukavice, osobe koje lazu, metaliku, dvolicne osobe, kao sto vidite nema puno stvari koje ja ne volim!

Ocekujem vase komentari!