< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Koji opis bloga?!

blog je moj...meni se sviđa...a za vas ostale neznam
rolleyesmoj msn ak oćete da se samnom čujete:
msn-rock_tootsie@hotmail.com
icq-465903473
xfire account: tinkily


jedan zgodan 3d chat-klikni!wink
IMVU - The World's Greatest 3D Chat











I'm
Guest_Tinkilytheturtle
on


pričaj mi pričaj













bigoo.ws
wink

Linkovlje:

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj dragi razred

Republika Jerguzovac

Blog mene,Josipe i Karoline

Juraj

blog koji ne želite posjetiti

blog frendice Josipe

ako želite skinuti mp3 glazbu,programe itd. idite kod Bečar Feška

ko iz feška u glavi mu greška

ne stiščite ak ste pametni

frendica Barbara

Nightwish fan club

martinin blogić

zbor "HKD Lisinski" i dječji zbor osnovne glazbene škole "Kontesa Dora"

dizajnovi za blog kod Marka

ali dosta o mom b(r)logu,pričajmo malo o meni:

ime:valentinawave
razred:pmg(prirodoslovno-matematička gimnazija)belj
god rođenja:23.9.1992.
ljubimci:puno ih je(dva psa,nekoliko mačaka...)pjeva
naj grupe:nightwish,nirvana,smashing pumpkins,guns n' rosees,green day,ramones itd.cerek
naj glazba:simphonic metal,alternative metal,power metal,ghotic rock,alternative rock,punk rock,hard rock,grunge,klasična glazba i ostalo kaj mi se svidi.sretan
kakva sam:dobra,pametna,glazbenica,mislioc,prijateljica...smijeh
kako život:ko i uvijek
prijatelji:puno ih jekiss
naj životinje:pingvin,žabe,zmije,gušteri,miševi,psi...mah
voli: dobru muziku, svoje ljubimce, gradsku glazbu xD, spavanje, citati dobre romane i zanimljive stvarcice, svoj laptop (moje!), svoju gitaricu...
ne voli: narodnjake (zbog one birtije od koje potice moja nesanica ), onaj redak bubuljica na mome celu...



bedzevi.com,button,badges,priponke,Shit happens




bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns 'n roses




bedzevi.com,button,badges,priponke,Don't copy me!



mahi'm like this:smiješna,dobra prijateljica,pametna itd.cerek
eeklife's like this:dosadno!!!!!!zijev

i'm in gryffindor!

sortirajte se i vi!wave

mahako želite vidjeti još postova, otiđite na arhivu.mah


bedzevi.com,button,badges,priponke,Rock will never die















I edited my profile at PimpMyArea, check out these Myspace Layouts!

Myspace Layouts





TTrustworthy
IInspirational
NNeglected
KKind
IIntelligent
LLuxurious
YYoung

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com






GUNS N' ROSES lyrics




bedzevi.com,button,badges,priponke,Nirvana

Slikice,muzika,blablabla...






adopt your own virtual pet!








adopt your own virtual pet!





say hello to my friends!




GUNS N' ROSES lyrics


myspace

myspace




bedzevi.com,button,badges,priponke,Kaj blejis?



evo i nova pjesma od nightwisha:




bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemam decka i zaboli me zvecka


nemam pojma zašt sam ovo stavilazujo




MyHotComments
MyHotComments / HotFreeLayouts



MyHotComments
MyHotComments / HotFreeLayouts


bedzevi.com,button,badges,priponke,Nirvana - Kurt Cobain


MyHotComments
MyHotComments / HotFreeLayouts

free music




Funny Sad Bunny You Suck 2 Images

Funny Sad Bunny You Suck 2 Images




Funny Bunny Want To Drop Dead Images

Funny Bunny Want To Drop Dead Images




image hosting file hosted images

image hosting file




www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws






GUNS N' ROSES lyrics


četvrtak, 28.08.2008.

Sad news for everyone

bangOh shit, pocinje skola. Dobila sam prije koji tjedan sms od frendice sa lancem srece koji kaze ak ne posaljem to na par ljudi da cu past godinu.rofl Naravski nisam slala dalje jer kao prvo nisu mi uopste doslo da trosim lovu s moba za nesta bezveze i kao drugo jer sam sigurna da necu past godinu. A i ak se desi nesta gadno, ja sam, nazalost, kriva za to. Navodno cemo mi Nasicani bit u skoli do bar 8 lud(u prevodu nista od orkestra u popodnevnoj smjeni).
Ak vam je cudno sto ne pisem sa kvachicama slova to je zato sto moj laptop aus Deutchland ne podrzava nasa slova. Da, provela sam relativno lijepo ferije koje je proslo dok sam trepnila. Kolko se ja sjecam to je duze trajalo. Svoje dragocjene praznike sam provela u Njemackoj sa starom...i bilo je dosadno...i bilo je lijepo...i Svabe misle da sam iz JUGOSLAVIJE...nemres ih prosvijetlit...Ali bilo kako bilo jos sam ziva, sjetila se napisat nesta za blog, dobila laptop (samo mi fali moj izgubljeni mp3), digitalac i za prosli rodendan sam dobila kucno kino sto znaci da se nemam na sto zalit iako nisam bas najbolji djak u skoli (jer on sjedi samnom u istoj klupi i sluzi kao shalabahter (e pa nadam se da ovo ne citaju profaci) i moj je frend i ne dam ga nikom). Yeah, bash sam kul. E pa do iduceg posta zelim vam puno dobrih ocjena (jer ja ne garantiram da ce svi dobit petice pa i sumnjam da cu ja sad imat koju peticu). I za big finale evo vam koji filmic sa youtuba and ENJOY!zujo

Na ovo sam se lomila od smijeha



comment pleasecerek



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.