...and sugar, we're going down swinging..****

03.12.2007., ponedjeljak

beep beep..*

beep beep.....
we walked away from our lovers leap..**
beep beep.
koja si danas uloga?
danas te nema.
danas nisi tu da bi me zagrlio.
onda kad sam nervozna i ljuta. pa i tužna.
u krajnjem slučaju.
danas ostaješ svoja najčešća uloga.
..
danas ti nisam kuhala čaj jabuka-cimet.
nisam te poljubila jako.. jako... i još jače.
nisam napravila onaj kolač od jabuka
koji previše miriše na božić.
nisam te još zagrlila.. još jače i jače.
kao kad mi kuca nešto malo u lijevom prsnom košu
dok mislim na tebe.
danas se nismo dugo šetali plažom.
to je zato što pada kiša.
a ja se pitam zar bi bilo imalo drugačije da je obratno.*
..
tebe ni sunce ne navodi da izađeš sa mnom na svjež zrak.
čak i kad je hladno.
osjećaš da drhtim..
hladno je.
i zagrliš me jako, jače...
mislim da drhtim zbog tvoje visoke crne pojave.
no, to je ipak moja mala tajna..
ti ne osjećaš da je zbog tebe.
kako bi i osjećao..??
ionako smo uvijek isključivali taj važniji dio..
samo mi reci da ćeš se još jednom prošetati
na drvenim daskama koje... nam znače ništa doli sami život..
reci da ćeš još jednom zalutati na te daske.
a da ću ja sjediti negdje u daljini.
i slušati samo i isključivo tebe.
i možda samo još ono malo u lijevom prsnom košu glasnije od tebe.*


- 15:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

tinerbell*

spark spark*