SvE jE mOgUcE...

petak, 05.12.2008.

zdravooo ljudi..

ejjj svima.. pa za pocetak da vam kazem da ja nisam mateja!
u njenom zivotu nista novog, oblijecu ju decki al nikako da zapne onaj "pravi".
zapravo, postoji jedna novost. ošišala se i bash joj super stoji ;)
u skoli sve petice, samo ju malo vjeronauk muci :( al, ona ce ionak za casnu, tak da se ne bojimo za ocjenu...
u grad ne ide, neda joj se... lijena je ko batina, zat ja moram pisat post :(
a evo i ja sad gledam u taj ekran, ne znam sta da napisem.. i ja sam lijen/lijena, da daa
pa bi mogao/mogla zavrsit post, al cini mi se maljo prekratak a??
evo kaže mi mateja da upravo cita lektiru i da ce ic ucit povijest...:D
i da ju ne ometam nego da pisem taj glupi post...

tob bilo to ukratko,
mateja pozdravlja: tonkovica (vidim da se ljuti kad nije na prvom mjestu) :D
saru, loly, denniju, miksi, simi, galjaru, zaggiju, bergeru, kozi, dori, mariji, mihaeli, ani, antoniji, bubi, smoljanicu, keserici, skari, pavlovicu, filipu, nini, klari v., marini, dajani.
mateja vas sve pusa i voli =))


P.S. !! mateja, imam zelene oćiii!

05.12.2008. u 19:41 • 22 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

oPiS bLoGa...

nema se sta puno za opisivati...

NeStO o MeNi...

ja sam Mateja i imam 15 godina...

idem u opcu gimnaziju, 1.a...

u slobodno vrijeme odmaram...

icq-368112293

yahoo-drulakmateja@yahoo.com

ako vas jos nesto zanima samo pitajte...

=)

mAlO sLiKiCa...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovo sam ja (TiNkEr...) XD...

Image Hosted by ImageShack.us

moja sis... =) zar nije slatka?!

Image Hosted by ImageShack.us

moj bro... dinamovac... bari ko lud... =)

Image Hosted by ImageShack.us

loly & hej... :D zele da tu sliku obrisem... =(

Image Hosted by ImageShack.us

loly... ;) sweet...

Image Hosted by ImageShack.us

hej... ;) sexy...

Image Hosted by ImageShack.us

tonkovic... cure dobra slika, zar ne?

Image Hosted by ImageShack.us

denni... jos malo pa popunjena sva mjesta za cure, stoga navalite...

bit ce jos slikica...

MoJi PrIjAtElJi...

- sara
- loly
- tonkovic
- denni
- koza
- miksic
- klara mikolcic
- dajana
- dominik
- sima
- vana
- nata
- filipovicka
- marija
- mihaela
- luka
- bubo
- skaro
- marin
- keserica
- antonija
- nives
- tomekovic
- ana
- marina
- dora
- sis
- bro
- berger
- tea
- zaggi

sry ako sam nekoga zaboravila... =(