veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRy OoUuYe

by °°Sweetest girl°°

Opis bloga

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Stranice koje posjećujem

Bigoo.ws
Stardoll.com
YouTube.com
BesplatneStvari.com
Google.hr
AZLyrics.com
SeekaSong.com
Gmail.com
Net.hr

O meni...

Ime: Martina
Prezime: Pavičić
Živi: u Bjelovaru
Škola:Medicinska šk
smjer- famaceutski teh.
Rođena: 28.11.1992.
Hobi: puno toga
Frendovi/frendice:
svi s kojima se druži
naravno =)


Voli:
- dečke =)
- čokoladu
- stolni tenis
- nogomet
(na neki čudni način)
- gledat Gospodar prstena
(isto nekak čudno)
- ić subotom u grad
( kad joj se da ić)
- družit se sa frendovima
- surfat internetom
- i još puno toga


Ne volim:
- puno toga
- neke ljude
- lažljivce
- prepotentne
- umišljene
- sebe
- školu
- ...

moji msn-ovi:
tina-bj@windowslive.com
tinka_555@hotmail.com
moj e-mail:
ttinna@net.hr

Neke pjesmice...







































subota, 16.02.2008.

Ah... sjetila se ja svog bloga...

neam ideje za nowi post. pišem bez ideje, ko po običaju. gledala jučer skijanje, žao mi je Jelušićke, stvarno je super startala, al se svakom dogodi neka greška, kao i njoj ona, sama je rekla da je bila bezvezna. al dobro iduće će godine bit bolje. prva subota bez nastave, kak cool, stalno mislim da je nedjelja. ma brzo će me to proć. ajd evo jedna pjesma za sve.

Moje prvo pijanstvo

Nekako smo skupa prerasli te dane
kada nas je samo vezalo drugarstvo
s nemirom što uvjek iznenada plane
otpočelo moje prvo je pijanstvo.

Zaigrala srca kao nikad prije
samo nam se malo vrtjelo u glavi
to što srce dotad osjetilo nije
kao nekim čudom dogodi se, javi.


Zamkove i kule s pjeska
smjenilo je drugo carstvo
postala si poput bljeska
moje prvo, prvo pijanstvo.

Gledao sam tvoje oči
i u njima sjaj, tajanstvo
postala si preko noći
moje prvo, prvo pijanstvo.


Dugo smo za ruke držali se skupa
k'o i druga djeca bezbrižno i prisno
premladi da znamo da u nama pupa
nešto čega prije svjesni bili nismo.

Duboko u nama ciklon i tornado
razbiše o stjene laki povjetarac
opila nas ljubav kao vino mlado
i od djece posta, žena i muškarac.

ajd ostavite mi par komentarčića! kissy, kissy!!!

- 16:23 - Miss u SaMo(12) - PrInTaJ - #

<< Arhiva >>