Tangica.blog.hr
Godišnji - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

četvrtak, 06.04.2006.

Godišnji


haj!kako je,kaj se radi?ja sam si uzela par dana godišnjeg,iscrpila me ta škola..;) tako da nisam išla danas,a bome ne idem ni sutra..ova kuja iz povijesti kad je vidjela da nema mene i klare odmah je skužila da markamo i pozdravila nas je na onaj njen način,uuurgh!!mad i odgodila je test namjerno za sutra,samo da vidi hoću li doć...e pa sad joj se namjerno neću pojavit ni sutra,hahahaha,zadnja će biti moja cool
tako da se i sutra odmaram,starci me ništa ne pitaju,vjerojatno ni ne znaju da nisam bila u školi danas,boli njih ona stvar...a baka ništa,nju sam natjerala da nazove peršu i kaže joj da sam bolesna :) i tak,danas sam cijelo jutro(skoro)bila vani,pa su došle ana i marina,and so..pišite komentare...pozz!!!!
- 18:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>