Tangica.blog.hr
Povratak... - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

utorak, 21.03.2006.

Povratak...



znate šta,ja mislim da ću se ipak vratit ovom blogu,nemojte mi ić na madchenwelt...prekomplicirano je,komentari mi ostaju na ovom,a postovi su na obadva,ma jednostavno zaboravite sve ono i čitajte ovdje.maja brijem da će ostat na novom.sad sam bila na instrukcijama,2 sata proklete fizike a onda nam je još klara malo objašnjavala u booksi...ljudi,ja vas ozbiljno upozoravam-klonite se fizike,za vaše dobro!!vjerujte!! poludit ćete od tog sranja,a onda više nema povratka,nije to tako lako,kao vratit se na dobri,stari blog...:) zato ja još nisam toliko looda,jer ne učim fiziku ,samo bi mi još to falilo u životu,hehe...
- 20:53 - Komentari (102) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>