Tangica.blog.hr
Hi,my sweeties...:) - bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka - Blog.hr

bitno je očima nevidljivo...ovaj blog je iznimka

subota, 18.03.2006.

Hi,my sweeties...:)


Kako ste mi? evo ja sam tek prije sat vremena došla doma,prvo sam bila u gradu s majom i sanjom,a onda sa sanjicom na utakmici dinamo-osijek na maksimiru,skupina do 19 god,heh... :) osijek je dobio. 1:0,nije ni čudo,prvi su na ljestvici.vidim da mi dugo nije nitko ostavio komentar,pa vas ovim putem molim da se to promijeni! danas ipak ne idem u mochvaru,samo će marina ić,sorry mara još jednom kaj ja i klara ne idemo...:) a klara,maja i ja ćemo malo do škole(lounge bar) ili escobara,a ko zna,možda i do nečeg skroz desetog,vidjet ćemo još.ok neću dugo pisat,moram još kosu oprat...klara,nalazimo se u pola 10 kod benettona na cvjetnom,i nemoj kasnit!! odmah mi napiši odg u komentare kad ovo pročitaš,da znam jesi li vidjela,ok? hug,kiss to everybody,yeah i have to go now.



we live in a beautiful world...yeah,right...:)
- 17:20 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>