utorak, 18.07.2006.

Jastrebarsko

Opet vam pišem o svome putovanju! Došla sam doma s maturalca, doma sam bila 3 dana jer sam već 30.06. išla na državno natjecanje iz vatrogasnih. Natjecanje je bilo u Jastrebarskom i trajalo je 3 dana. Ta tri luda i nezaboravna dana. Sa mnom su bile i moje frendice. U petak je bilo samo upoznavanje s drugim ljudima tamo(dečkima) a s nama su bili i naši dečki iz DVD-a. U subotu je bilo natjecanje, sva sreća mi smo bile na redu odmah ujutro pa smo se toga brzo riješile i pošle smo tražiti društvo od sinoć. Navečer je bio koncert na igralištu gdje smo se natjecale. Svirala je grupa Tempera. Pjevali smo, plesali, vikali i cvilili sve do pola dvanaest kada je koncert bio gotov. Do 12 sati pjevale smo u kolu s našim dečkima iz društva i zabavljali smo se sve dok nas nisu potjerali u sobe. Tu noć nismo spavale do 2 sata, ali onda nas je uhvatio umor i sve smo zaspale. U nedjelju ujutro bilo je proglašenje. Mi smo bile 15., dečki 8. Na povratku kući smo stali u pizeriju Z3 u Završju i pojeli smo pizzu. Na kraju je opet sve brzo prošlo. Pozdrav svima iz DVD-a Radovan, Pozdrav dečkima iz Kućana Donjeg..............
To bi bilo to! Pzdrav svim ljudima dobre volje! cereknjami

- 19:41 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Super, bude nekaj pjesmi, možda katkad dosadne priče iz života, ali sve u svemu ok!!!

Linkovi

Oliver Dragojević-VJERUJ U LJUBAV

Vjeruj u ljubav jer ljubav je sve
Vjeruj u ljubav ne živi bez nje
Vjeruj u ljubav i sačuvaj nju
Vjeruj u ljubav u dobru i zlu
Vjeruj u ljubav i sačuvaj nju
Vjeruj u ljubav u dobru i zlu

Daj mi svoju ruku sad
Neka ljubav veže nas
Daj mi svoju ruku sad
kao jedan cvijet
Daj mi svoju ruku sad
Prava ljubav je uz nas
Nek nas vodi u sretniji svijet

Vjeruj u ljubav jer ljubav je sve
Vjeruj u ljubav ne živi bez nje
Vjeruj u ljubav i sačuvaj nju
Vjeruj u ljubav u dobru i zlu
Vjeruj u ljubav i sačuvaj nju
Vjeruj u ljubav u dobru i zlu

Daj mi svoju ruku sad
Neka ljubav veže nas
Daj mi svoju ruku sad
kao jedan cvijet
Daj mi svoju ruku sad
Prava ljubav je uz nas
Ona može promijeniti svijet

Pjesme

Toše Proeski-SRCE NIJE KAMEN

Ne zaboravi nikad na tvojoj sam strani,
da voliš me nitko ti neĆe zabranit,
još minuta pa ponoĆ,i suza za kraj
al tu sam za tebe znaj.

Jer srce nije kamen,ne srce nije kamen,
da ga samo baciš iz kaputa,kao kartu poslje puta,
srce nije kamen,ne srce nije kamen,kad pukne na dva djela
nije vrijedno više ne kuca ko jedno,ne srce nije kamen.

Tebi je lako proglasit me greškom,
skupit sve srvari i otić sa smješkom,
sad ti je lako a loše kad krene,
onda se sjetiš mene.

U duše me tvoj pogled tako
lomim se,pucam ko staklo,
kako da kažem ti zbogom,
kad sve gubim sa tobom.



KRALJ IZGUBLJENIH STVARI



Ponekad sanjam te
u snovima se gubim
ali se probudim
cim krenem da te ljubim
Vise se tela tvog
neoseca toplota
budim se u hladnim
rukama zivota

Jer sve sto prode
sve sto jednom prode
kao po kazni
uvek vraca se
A kad se vrati
jednom kad se vrati
dodje da prodje
i opet secas se
Svakog si jutra
bolje nego sutra
a svaka noc
je uvek presudna
Jer hiljadu ti
stepenika treba do vrha
a jedan jedini do dna
I bolje da se nevidimo nikad
Nezivimo u istom vremenu
Ja imam proslost
Ti imas buducnost
Snovi su izmedju
I bolje da se nevidimo vise
Jer shvatili bi tad u isti cas
Da sve je ovo
sve je ovo moglo
Da prodje i bez nas

Bolje da nikada
i nista nije bilo
Da sam precutao
sve sto je srce krilo

Zato se nevracaj
tisinu mi nekvari
Pusti da budem kralj
Kralj izgubljenih stvari



Sad su na redu dva naj, naj, naj, naj bloga:

cokojadica.blog.hr
funhouse.blog.hr


Sunce ljubavi

Kad pogledam iza sebe,
Sve je crno osim tebe,
Jedina si svetla tačka ti.
Bio sam na krivom putu,
100 grehova u minutu,
onda kad ti nisi bila tu...

Trezan svatih iz prve,
da sve su sled tebe,
bile kurve kojih sam se stideo,
al ni ja nisam svetac, već običan slepac,
što kraj oba oka nije video,
da si ti, samo si ti
SUNCE LJUBAVI...

Ni sad neznam šta sam hteo,
Možda nisam bio zreo,
Da se nekom nesebično dam
Imale su moje telo
I od pića mokro čelo
A na kraju ipak ostah sam...