08.10.2008., srijeda

Dugo nisam pisala... A iskreno nemam ni šta...
Ili imam?? Nemam pojima...
Zaboravila sam na svoju veliku strast,pisanje,neznam kako se to dogodilo,zaboravila sam ja još dosta toga i žao mi je ,ali...
Treba se potruditi da se neke stvari unormale...
Malo sam zbunjena zbog svega.....
Al,opet ko nije zbunjen i smotan?????
Uskoro mi počene faks,tj počeo je al za mene još nije........ zjev
long story......
nekako sam ljuta,tužna i nemirna....
često se zadnje dane osjećam ko da moram svima sve objašnjavati...
jednostvno,nisam rađena po nekom kalupu...
joj.... idem ja radije čistiti to bu korisnije.......

pozzz

u 11:49||komentari (2)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.