07.06.2008., subota

Napokon...

Hm.....
U
čim za ispit...Napravila sam si neki sažetak,pa ga printam..Naravno da nije gotovo...Imam još posla oko 4 h....Nisam spavala ni 30 min...NIŠTA....
Sad počinju ispiti pa će biti svašta.... I živčana i tužna i sretna....Ma nemam pojma....
Inače...sam ok... imam najboljeg dečka...Istina srdim ja njega i on mene ali..Ne bi bilo ok da smo si super....
Imam tri nove prinove...nika je omacila male mica macee....
bubimir se srdi na mene...opće se neće maziti...UZBJEGAVA ME....
joj..sad i taj vražji printer ŠTEKA....krasno....
dajte pitajte nekaj..jer ne znam kaj da pišem...lol
idem ja radiit....pusaaaaa

u 06:32||komentari (5)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.