19.03.2008., srijeda

malo stihovaaaaa



Trebam te, tako me strah priznati
bez tebe ne mogu vise zivjeti
nikad te nisam, vjeruj mi
namjerno ja povrijedila!!



Moje sve su zelje iste
skrivene od vjecnosti

Moje sve se ceste gube
u dubini tvoje ljubavi


Jer ti si najbolje, najbolje
moj dobri andjele
od svega sto su mi donijele
sve ove sive godine
ti si najbolje
moj dobri andjele
za mene najbolje

Nekada plasim se
sto u meni vidis ti
a onda me umire
oci pune ljubavi

I bogat sam
k'o da sam kralj
i gospodar oblaka


Ja ne mogu zivjet' bez tebe
i ne znam vise sto je smijeh
svakog novog dana sve je gore
moj zivot lici mi na grijeh
oprosti mi


Oprostit' cemo sve jedno drugome
sad je vrijeme istine
nikada se neke vatre ne gase
kad se srcem zapale
oprostit' cemo sve jedno drugome


Osloni se, osloni na mene
kad odu svi i lose ti krene
osloni se na mene ti
ako te zivot iznevjeri


Za tebe se borim
ljubav je moje oruzje
zbog nas sve rusim ispred sebe

Za tebe se borim
ne pristajem na poraz

u 19:59||komentari (1)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.