28.02.2008., četvrtak

Leptir koji će ponovo letjeti....

Hej...
Danas sam bolje,ajde da tako napišem....Naravno,opet neki ljudi rade budalu od mene,ali i s time bum završila...Jedna prijateljica mi je rekla da je njoj neko rekel da sam ja za nju rekla da je PUKLJAVA i GLUPA!!Helloo,,,kao 1.JA O NIKOM NE GOVORIM TAK NEKAJ.!!!!kao 2,DA JA NEKAJ IMAM NJOJ REĆI REKLA BI JOJ U FACU...
Imam dosta svojih problema još da se zajebavam s tak nečime....Hvala lijepa ali ne bi...
Ove dane je vrijeme jako lijepo...Čak sam se smirila i ne ludim onak...
Prestala sam tak često gledati tv jer se plačem ak se neko ženi i tak nekaj,pa si ja o tom razmišljam pa se zbediram i tak to.....
Vesnicu sam vidla u subotu i bilo mi je jako lijepo...
Osobicu sam vidla u subotu i isto mi je bilo jako lijepo...
Bila sam s MEĐIMURKOM i OSOBICOM na kavi i bilo je super,lepo smo se nasmijale,ispričale i prisjetile kak je bilo..
Zadnje dane sam i na faxu ja ja,velim kaj mislim...Razljuti me kad se ljudi tak ponašaju....Ili kad diraju nečiju intimu i iznose je pred svima...Ak je meni neko ok,baš me briga ak se ta cura ševi saki dan s drugim...Ma.......
Morala bi nekaj sviranje vježbati----
Sutra je meni i Marku 18 mj-...cerekcerek
Bila sam kod sestrične pa sam se s njom pospominala i tak...
Sad idem malo čoriti...

PUssaaaaaaaaaa
buterfly..........

u 16:37||komentari (2)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.