31.07.2007., utorak

Eto novi post....

HELLLOOOOO!!!!!
Kak ste????Ja sam Ok!!!smijehsmijehsmijeh
Inače ja radim,našla sam si polić preko Student servisa,radim u jednoj trgovini,nije tak loše....
Kaj radite???Ja sam umorna,dosađujem se i napokon pišem novi post jer vam očito falim....hahahahahayesyesyes
Vrijeme je jako promjenjivo,čas je vruće,čas je hladno...eekeekeek
Moja Nika je više manje unutra,valjda joj treba društvo...nonono
Hm,danas je u dućan došel Marko,ugodno me iznenadil...lol...cerekcerek
Hm,bila sam sa Anitom u subotu vani,bilo je ok,lijepo smo se naplesale,nasmijale..
Kaže da volim DRTING DANCING....lol...pa da...volim...rolleyesrolleyesrolleyes
Inače nema ništ novo osim kaj hoću svoje pare pa radim...blablablablablabla
Inače,kaj ima novo kod vas????
Gojko,nisam mogla najti broj,iskala sam ga ali nemam ga,al sam joj poslala poruku...tak da....eekeekeek
Kad imam vremena onda slušam mjuzu najčešće pjesmu od Sandija ŽENA BUDI MI TI...eekeekeek

Da samo znas sto sam prosao ja
Bezbroj ljudi, bezbroj gradova
Koliko rijeci u vjetar sam prosuo
Dok nisam te upoznao

Koliko promasenih ljubavi
Koliko nade da odnekud doci ces ti
Da cu te pjesmom zaprositi:

Zena budi mi ti (ja samo jedno zelim)
Molim te, pristani

Dok ljubavi smo se smijali
Ja i prijatelji moji svi
Dobro znam, svi smo potajno mastali
O ovom sto sad dajes mi ti

Sad neznam kako ti objasniti
Zasto tako sam siguran da si to ti
Pa cu te pjesmom zaprositi:

I od ovog casa, vjeruj mi
Zivot cu svoj tebi ja posvetiti
Djecu ces mi radati

Eto u kratko od mene,al obećajem da ću vam sad redovitije pisati...
Šaljem vam svima pusu....kissss....

u 17:38||komentari (19)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.