12.07.2007., četvrtak

Vratila se TINIKA!!!!

He,da ali nisam najbolje!!!Očito me laganini pere depra...Nisam upala na toliko željeni fax,makar rezultati nisu službeni,ali!!Bila sam 29 od 98!!Primaju ih samo 20!!Marka nisam dugo dugo vidla..Nikaj mi se neda,sve mi ide na žive,sam bi bila doma i nikaj ne radila!!Pizdim na sve i svašta!!Idem navečer s frendicom na kavu tak toliko kaj ne ispalo da nemam vremena i da neću!!Sad moram k ručku,a joj!!headbangheadbangheadbangFale mi moji bedačeki iz razreda...Zadnji put sam ih vidla prej 14 dana!!Trebala bi se s nekima čuti,da vidim kaj ima,kaj mi rade,kak su!!GOJKO,čestitam na upisu!!Kaj pa Kika veli na to!!???Ja sam se najela!!!Kak mi je brat nespretni išel je gore u sobu jest i kak je tanjur nosil tak je lepo se po zidu i po hodniku i po kupaoni odletelo!!!yesyesyesA meni se nekaj govori,ma!!Nadam se da bum si našla neki zanimljivi poslek prek ljeta!!U jesen idem na rok za vanredne studente pa se nadam da bum tam upala!!!nutnutnutnutMa,tak mi se nikaj neda,nadam se da bum brzo opet ona stara!!!Znate kaj me živcira??To kaj na neki način radim neke stvari radi drugih-šminka,neke krpice,moje ponašanje,to kaj ponekad ne velim kaj mislim...Htela bi jednostavno biti ja!!!Mislim znam da nisam najbolja,najzgodnija,da nemam tijelo super modela,da nisam neka sex bomba...Ali mislim da sam ok osoba koja ima dosta kavaliteta i koja nekom more nekaj ponuditi!!!Jednostavno se okružujem ljudima pred kojim opet ne glumim a opet pred kojim znam glumiti jer ponekad neznam kaj oni zapravo misle..Prestala sam se šminkati iz razloga jer mi se neda i neda mi se glumatati nekaj s tom šminkom..Neda mi se glumiti neku lutkicu...Dosta mi je toga,pa ko hoće nek me gleda ko ne nemora!!!Priznajem sad su se opet vratili neke moje stare boljke,neki moji stari kompleksi i nekak ih pokušavam potisnuti ali opet kad sve držim u sebi nije dobro..Sad mi paše to sve jer imam vremena da razmišlajm,malo i pišem dnevnik!!!Čudnp je kaj ni mjuzu tak ne poslušam!!No,neki moji najdraži cd su posuđeni tak da i nebrem slušati,pa ono!!Nadam se da bum sad s starom otišla u dućan,maka malo da se maknem..Idem vam ja sad..Šaljem vam BIGG KISSS!!!!kisskiss:kis

u 15:51||komentari (25)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.