20.06.2007., srijeda

Gotova matura...Jeeeeeeee....

Evo i mene...Nije me bilo 13 dana...Falela sam vam to znam ali nekak ste preživeli bez mene...Eto ja sam vam tak,herc mi radi na 1001...Zakaj??Eto,spavam ja i sanjam nekaj,kaj se ne zmislim...I onak kroz san i u snu čujem ja kak se neko dere,neke glasove...I zdignem se...I vidim MAČKE!!!Niku i nekog crnog...Imali su ritual parenja..Vrištala sam mislila sam da je neko tam...I onda sam vidla da je bratu upaljeno svetlo i mislila da da igra plejku al ne,on nije igral plejku spal je...Nikola plise pokrivaj se ili bar spavaj u boksericama...Tak da...Mislim ja se ne trošim u svoji sobi a moja mačka se bu,aha da ne bi...Sad moram nekaj poduzeti...ili bum spala s zaprtim balkonskim vratima ili bu Nika vani a vrata otprta...Čudi me to kak je došel nutra imam sobu na katu...Mislim da se snajde,slila ni MAČKE NE PITA...A bratu nem gledala u sobu,mislim hellooooo....Boli me glava da je to čudo jedno,i spi mi se jer se nisam nikaj naspala,al to bum nekak rešila...Jučer je bilo zadnje za maturu,usmeni hr...Svi smo prešli,ja sam mislila da bum pala...Nisam spala celu noč,tam sam si odgovore pisala..Zgledala sam ko zombi...Ovih 9 dana kad je trajala ta matura ja sam vam bila sam na kavama,capucinijima,macijatima...Jela sam tu i tam...Zmršavila sam,poprištavila,koma....Bilo je ovak ok...Ljudeki su bili forni,svi onak u brigi kaj bumo zvlekli s struke,kaj s hrvatskoga...Kak bumo zadaćnicu napisali...Svi smo na kraju sve prešli...Jučer je bilo smeha...Vodili smo zanimljiv razgovor...O sexu,dal se cura rajcaju,dal dečki drkaju...Dal se ko depilira dole...Mislim smeh,smeh...Mene je GOJKO zezal da ak je na semaforu crveno jer sam imala gaće s semaforom...Darijo mi je grudnjak videl i tak to.e spike kaj bu biulo da imam ko Mateja Meštrić i onak je si milim i sližim si tak majcu ali sam pozabila da imam majcu na rance...Neznam zakaj je rekel Darijo da mu postaje vruće,al ok...Bila sam par dana loše zbog Marka jer je bil dosta hladan i to me jako povrjedilo...Mama me zajebavala jedan dan,rekla mi je da sam sama doma i da nek si Marka pozovem...To mi je rekla tek kad je on rekel da bi ipak išel u grad...Kad sam ga pitla nisam imala blage da se buju svi nekam spremili...Hahahahaah...Joj,ove dane me čeka briga i učenje oko tih prijemnih...Hm...GOJKO,i kaj nakraju ti da ili ne???'Kvikica??Pitam za vegetaciju....Mislim kaj imaš nju pitati...Ipak si to ti i tvoj....bicikl...Sad bu i burazu završila škola i sd mi ne lepo...Celo jutro sam sama i uživam....Tu i tam mi dojde poštar,ili kurvetina Nika ali ipak...Sad se moram jedan dan spremiti i otidi u Čk...Za fax pitati i tak to...Fali mi matematiku jer sam si tam obrve čupala,moram si ih sčupati a tak mi se neda...Jedan dan sam si je zmislila kak bi mogla iti na dep.voskom k kozmetičarki al kad sam čula da ti dlačice trebaju biti 1cm rekla sam HVALA AL NE BI JA...To su dlake i helloooo...Radije se družim s britvicom a ak mi se posreći dobila bum epilator...Čula sam da boli,ali kak je meni moja mama rekla SVAŠTA PRVI PUT BOLI...Mene je bolelo kad sam si prvi put sčupala obrve,probala veet trakice,išla vaditi zub,pala s bicikla....Nije mi jasno kaj je ona tim htela reći...A ipak za sve postoji prvi put!!!GOJKO SUZDRŽAVAJ SE KOMENTARA!!!!No.i ja bum prvi put rekla NEMAM KOMENTARA....ili si ti protumači kak hoćeš....hahahaha
!!!!U nedelju sam bila s frendom s razreda Lukom na cugi i bili su njegovi frendi,baš sam se nasmijala..Prvo me Luka zajebaval da imam dlake na nogama 2sa2...Onda me nekaj za dečka,pa za maturalac,pa za Nikolu...Posle smo išli na cugu na Gredu...Iz Vž do Grede...Onda su me zajebavali da pem k nekome od njih spati...Luka i ja bi se nekak dogovorili..Al ima mali krevet tak da bi on bil dole da njega leđa bole...Barem su me nasmijali....I bil je Sixy al nekak nije bil za razgovor,al ok...Luka mi je filmeka spržil STEP UP kojeg sam molila i rekel je da mi ni donesel a ja onak razočarana a dobro i onda mi ga da...JESSSSSSSSSS....I jučer mi je Jurica Cesaricu pustil da me oraspoloži jer sam bila tužna...Zapravo faleli mi budu,jer kad sam bila tužna uvjek me neko oraspoložil...Ali kaj je tu je..S nekima se bum vidla s nekima ne...Kvikica i ja smo se nekaj dog da bu mogli jemput svi 4 iti van..Ona i Gojko....ja i Marko...hm,...ak me ne ostavi onda može....Osobica je pri baki i dojde tek u petak i mora si k meni po trenirku dojti....hahahahaha...idem ja sad....idem sobu pospremiti i početi

u 10:50||komentari (24)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.