07.06.2007., četvrtak

YO!!!

Evo i mene...Ja sam vam dobro...Ovo vreme me ubija jer nemam blage kaj da si i kad oblečem...SRETNA sam jer mi je MEĐIMURKA komentar ostavila....Gojko,pa kakva su to pitanja???Daj,sva sreća kaj nas ne poznaju,pa kaj si buju ljudeki mislili!!???Ajde,pitaj al ne perverzije!!!Jučer sam bila u školi bilo je zanimljivo!!!Gojko je Kvikicu iz auta izbacil al se vrnul po nju!!!Ja sam s Kikicom išla na cugui,malo smo se spominale i tak to...Kasnije smo se ja I Gojko slikali,imam dvje slike koje vam bum stavila da vi vidite kak je ljudekima dosadno..Danas sam se našla s OSOBICOM...Dala sam joj Oriflame i tak to...Kad napišem post idem se učiti jer sam u stiski s vremenom tak da ono...Navećer idem s dragim i tak to...Hm...zadnje vreme sluišam ove pjesmic i baš su mi fora...Znam da su stare al meni su lijepe...Hahaahahahhaaha....






SVIMA ŠALJEM JEDNU VELIKU PUSU!!!
MARKO VOLIM TE!!!!

u 13:13||komentari (20)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.