31.05.2007., četvrtak

Ej!!!
Dašnji šoping s Majom je prošao OK!!!Kupila sam si jednu slatku haljinicu koju nisam znala zavezati ali je Maja priskočila upomoć...Jednu majcu i još jednu koju moram zamjeniti...Jedan grudnjak,jedne slatke gačice i čarapice s leptirićima i još neke sitnice...Hm.dosađujem se...Ali popodne s Majom je bilo super...Sad se pem stuširati i gore učiti malo za maturu...Moram,a sad dal hoću je tak i tak malo bitno...
Sutra bum napokon neke ljudeke iz razreda vidla,mislim nebudu svi ali oni my favorite nadam se da budu...Joj,pojela sam par Capucino keksi i nebrem više...Malo gledam Obične ljude,i čekam i čekam da Matija i Pavle završe skupa,pa od početka serije tu postoje iskre za vatromet...Danas mi je Maja rekla da si čuvam dečka,pa bum si ga.al nebrem ja tu nikaj ak on ne htel,tak da...A super mi je on..Sve kaj sam htela od dečka imam u njemu,i tak se super osjećam kraj njega,mogu se normalno opustiti i uživati...Nasmijava me i to mi je super pogotovo kad sam loše pa mi popravi raspoloženje...Da nismo završili s školom još uvijek bi bile u školi,još uvijek iste spike,zajebancije,iste svađe...Isti raspored,isto sijedenje...A znam da toga nema...Više nema...Još malo pa ćemo i maturirati i onda možemo stvarno reći ZBOGOM ŠKOLO...Hm,al tak mora biti,svi su to prošli moram i ja ,moraju i ostali..A te ljude ću čuvati u srcu i rado ću ih se sijećati...Neki me sad čitaju prek bloga,nadam se da budu ustrajali u tome,i da im nem dosadila i ak im već jesam da me ipak budu čitali,samo da ja znam da ima još neko kome je stalo do mene..Od ljudeki koji su samnom sijedili 4 god u razredu...Žal mi je kaj MEĐIMURKA NE ČITA I KAJ NE OSTAVLJA KOMENTARE....nononononononono
Danas sam se nekaj malo s jednom frendicom zakačila..Mislim,nisam mogla nikak doći k njoj prespavati jer sutra imam snimanje u školi a ranije idemo nekam s kikom tak da,nebrem...Pitala me ak mogu barem nakratko do nje a ja sam rekla da mi je ranije rekla da bi ali sad nebrem...Ona je rekla da ona vidi da niko nema vremena za nju,da meni nije stalo...Mislim nije da neću nego nisam mogla,i nekak mi se neda stalno objašnjavati...Stalo mi je do te cure ali zna se ponašati ko klinka od 10 godina...AH...Nije ni meni lako...yesyesyesSad ću se laganini baciti u potragu za Nikom,ko zna de je taj krete od mačke...Ljudeki svima šaljem jedan veliki pozdrav....mahmahmahmahPusa.....kisskisskiss

image hosting file hosted images

love is like buterfly


Image hosting codes

KISS


Cartoon Glitters

u 19:21||komentari (25)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.