31.05.2007., četvrtak

JUTRO!!!!smijehsmijehsmijeh
Kako ste se naspavali???
Pa,ja,recimo DOBRO,unatoč tome da mi je Nika bila negdi vani a ne u sobi,ali dobro...
I odem ja do komentara i vidim ja da se moj GOJKO
I OSOBICA oko nečega dopisuju ili malo prepucavaju???!!!
Pa ja sam si malo morala predložak promjeniti,tražim nekoga svijetloga,ne volim ja crnu boju...
Uskoro bum otišla po kruha,sam ne znam ko ga bu jel al dobro...
Jučerašnji dan je prošel dobro...
Bila sam s Anitom u gradu,išle smo po kopije,u gradsku,Kiki kupiti dar za rođendan...
Popodne sam kuhala ručak,OPET!!!
A kasnije su došle baka i kumica pa sam se malo s njima razgovarala...
Predvečer sam išla s MARKOM,malo mi je popravil dan kaj se tog tiče...
Sutra imam snimanje pa idem u školu!!!JES JES JES!!!!
Nadam se da buju neki došli kaj ne to sve tak,htela bi ih videti,malo zajebavati...
Čuj GOJKO ne znam ja kakav akomulator ima al MAJU bu zdržal garant...
GOJKO kakav VELIKI??'pozzdrav ili....????
Poznavajući tebe ne želiš joj pozdrave,sad ak me kužiš ok!!!???
Manuela ti je s Jurovca,blizu Čk!!!Je tak Mančika???
Joj,sam se vi dopisujte,meni ne smeta,a koga smeta na čital i stvar rješena...
No,Bojan po tome da su VISOKI DEČKI dobri jebači pitaj Kiku,pa ti si VISOKI!!!
A,na koga Maja cilja ili ne cilja nemo ju gnjavili...
A čuj TINKO je iz Ivanca ali,to kaj je on trdi ko drevo to je samo njegova krivica,Maja ga ne pojela,niti vgrizla,možda u žaru nečega ali...
Koji ste vi smehi....
I meni si fale ali pem,Maja pekmez si???
Ja sam od cukura,i kaj sad....
Htela bi da dojdeš da se baram nečemu nasmijem,ak ničem drugome...
No,i ja vam se dosađujem,pitanja i odgovori za maturu me čekaju al ja ništa,pa nemam volje ali hoću,danas popodne..
Moš misliti al se bum potrudila...
GOJKO a ko bu se došel????
Zmislim se ja svako malo na to vaše prepucavanje i kad smo bili v školi,pred školom i u busu...
Mislim,ne kužim GOJKO kaj tebe pere kaj je Maja jako "VISOKA",ni ja nisam ništ "viša",a kak bi Maja rekla zato si mi najdemo visoke dečke...
Hm,Maja a da slijediš moj primjer????
Bojan i naj sad neko pitanje postaviti na šemu VISOKIH jer ti odgovora neznam dati...
Kad sam išla u petak s Danijelom u školu zmislila sam se prvog dana kad smo došli...
I vidla sam ih sve...
Prvo sam se upoznala s DANIJELOM,MEĐIMURKOK,ZDAČEKOM i SUZANOM...
I zmislim se kak smo svi čekali da projde ovaj razred,pa onaj,pa ovaj...
I te četiri godine su prošle,pa meni brzo čak i prebrzo...
Za sebe mogu reći da je bilo svašta...
Ponekad mi je žal kaj nisam na maturalcu bila više s curama,al tad sam ja bila drugačija i tad sam drugačije odabrala...
Hm,taj maturalac....
Nekih se stvari bolje ne sjećati...
Najbolji mi je bil striptiz Međimurke i mene...
Ona je spaljena do bola...
Pa noćno kupanje...
Koja sam ja mustra bila,a joj...
No,neke stvari bolje je da ne znate,jer bi ja ispala BICH...
Ili nebi???
Nije bitno!!!!!
Maja,mislila sam na suseda ali ok,kak ti veliš tak je...
Pa ti najbolje poznaš sebe i sama znaš kaj bu i kaj ne...
Mana hvala za želje i fige...
Nadam se da budemo obje upale na željeni fax...partypartyparty
Idem ja do dućana....
Pusa svima....
Javim se kasnije.....

u 10:32||komentari (8)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.